• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 25 دی 1399
کد مطلب : 121957
+
-

کیوسک/ گاردین [انگلیس]/ بیمارستان‌ها در آستانه انفجار


روزنامه انگلیسی گاردین، تیتر یک خود را به وخیم‌تر شدن بحران کرونا در این کشور اختصاص داده است. اعزام بیماران به هتل‌ها برای خالی کردن تخت‌های بیمارستانی، مسئله تکان‌دهنده‌ای است که البته مورد توجه رسانه‌ها در انگلیس قرار گرفته است. گاردین در گزارش خود نوشته که حتی از برخی خانه‌ها هم برای استقرار بیماران قدیمی استفاده خواهد شد.

واشنگتن پست [آمریکا]
حمایت از استیضاح


همراهی برخی چهره‌های سرشناس جمهوریخواه با دمکرات‌ها برای استیضاح دونالد ترامپ، سوژه گزارش یک روزنامه واشنگتن‌پست آمریکاست. ترامپ، از سوی دمکرات‌ها متهم است که هوادارانش را تحریک کرده و حمله به کنگره بر همین اساس روی داده است. او خودش این اتهام را رد کرده اما نه‌تنها دمکرات‌ها، که بسیاری از چهره‌های شاخص جمهوریخواه ازجمله میچ‌مک‌کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنا معتقدند او شایسته استیضاح است.

نشنال [امارات]
توصیه رهبران به مردم: واکسن بزنید


روزنامه نشنال در گزارش یک خود خبر داده است که همزمان با اوج‌گیری تعداد موارد ابتلا به کووید-19 در امارات، رهبران این کشور از مردم خواسته‌اند برای زدن واکسن اقدام کنند. امارات واکسیناسیون مردم این کشور را شروع کرده و دومین کشور دنیا با بیشترین نرخ واکسیناسیون است. با این حال، کرونا با شدت زیادی در حال انتشار در این کشور است و 2روز پیش، برای نخستین بار تعداد مبتلایان در یک روز از 3هزار نفر بالاتر رفت و به 3هزار و243نفر رسید. تا دیروز 108هزار نفر برای دریافت واکسن در امارات ثبت‌نام کرده بودند.

روزنامه العربی الجدید [قطر]
ایران و القاعده: آمریکا جبهه جدیدی را باز کرد


روزنامه العربی الجدید در گزارش نخست خود به بررسی اتهامات بی‌پایه مایک پمپئو، وزیر خارجه ترامپ علیه ایران پرداخته و آن را جبهه جدیدی از سوی آمریکا برای فشار بر تهران توصیف کرده است. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد بدنه دستگاه‌های امنیتی آمریکا با سیاست پمپئو همراه نبوده و خواهان اتخاذ رویکرد دقیق‌تری در این پرونده هستند.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید