• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 25 دی 1399
کد مطلب : 121943
+
-

بهره‌برداری از 600شعبه شهروند در 1400


 شهروند طی سال آینده بیش از 600شعبه از فروشگاه‌های خود را در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رساند؛ این خبری بود که مدیرعامل شرکت شهروند در نشست مشترک  با عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اعلام‌کرد. 
به گزارش همشهری، در این نشست، امامی در تشریح چشم‌انداز پیش روی فروشگاه‌های شهروند گفت: «یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای تحقق اهداف شهروند، توسعه استراتژیک فروشگاه‌هاست. همچنین در عصر حاضر دنیا به سمت زندگی دیجیتال پیش می‌رود و در چنین شرایطی که رقبا بخش زیادی از توجه خود را به فروش غیرحضوری متمرکز کرده‌اند باید بتوانیم با بازار دیجیتال پیش برویم و فروش مجازی را بیش از پیش گسترش دهیم.»  
وحید کریمی، مدیرعامل شرکت شهروند نیز با اشاره به برنامه توسعه فروشگاه‌های شهروند گفت: «توسعه فروشگاه‌های شهروند در سایر استان‌های کشور با جدیت در حال پیگیری است و این نوید را می‌دهیم شهروند طی سال آینده بیش از 600شعبه از فروشگاه‌های خود را در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رساند. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، چشم‌انداز شهروند این است که میزان سطح فروش خود را به دوبرابر میزان فعلی افزایش دهد و ظرف مدت 3سال تعداد شعب خود را به 660شعبه برساند.»
او افزود: «با مسئولان استان‌های البرز، همدان و قزوین رایزنی‌هایی انجام شده و با شروع سال1400 فروشگاه‌های شهروند در قالبی جدید و در سطح کلان به شهروندان خدمات‌دهی خواهند داشت. وحید کریمی، مدیرعامل شرکت شهروند در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت ورود شهروند به بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: براساس تکلیف مدیریت شهری و تأکید شهردار تهران مقدمات لازم برای ورود شهروند به بازار سرمایه آغاز شده است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید