• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 2 آذر 1399
کد مطلب : 116447
+
-

توییت‌های جنجالی


جنجال‌های پارسایی وکوشکی


فروردین‌ماه بود و همه قرنطینه را جدی گرفته و خود را در خانه حبس کرده بودند که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی تصویری مشترک در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند و خبر از ازدواج‌شان دادند؛ خبری که گرچه در فضای اینستاگرام بود اما باعث واکنش‌هایی در توییتر شد. این دو بازیگر بیش از 18سال با یکدیگر اختلاف سنی داشتند و همین امر باعث شد توییت‌ها حول‌محور کودک‌همسری گذاشته شود. هنوز این خبر هضم نشده بود که ریحانه پارسا حاشیه تازه‌ای ایجاد کرد. او در تأیید حرف همسرش درباره حق‌طلاق مردان، هم‌نظری خود را با او اعلام کرد. پارسا در صفحه توییترش نوشت: «یا بنویس حق طلاق می‌دید به زن‌هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نزار». این متن کپی‌شده با واکنش تمسخرآمیز کاربران همراه شد. هرچند این موضوع به همین تاریخ محدود نماند. ریحانه پارسا با مهاجرت از ایران و جدایی‌اش از کوشکی، همچنان روی خط زرد خبر راه می‌رود.

فروتن در تکذیب

شهریور ماه با توییت علی احمدنیا، شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و خبری جان گرفت؛ شایعه‌ای که از تغییر جنسیت محمدرضا فروتن، ۲‌ماه پیش در آلمان گفته بود. اگرچه هیچ منبع مستقل یا نزدیک به فروتن این خبر را تأیید یا تکذیب نکرد اما فشار شبکه‌های اجتماعی و توییتر این بازیگر را بر آن داشت، هر چند خیلی دیر، اما خبر منعکس‌شده را شایعه اعلام کرده و آن را تکذیب کند.

مهاجرت و عادل

مهرماه صحبت‌های عادل فردوسی‌پور با واکنش گسترده کاربران توییتر همراه شد. مسئله اساسی در صحبت‌های او «مهاجرت» و بسیار واکنش‌برانگیز بود. او می‌گوید که همیشه به دانشجویانش می‌گفته در ایران بمانند تا کشور را با هم بسازیم اما پس از کنار گذاشته‌شدنش دیگر جوابی به آنها نداشته. همین نگرانی ناشی از مهاجرت عادل را بین کاربران بیشتر کرد. خیلی‌ها این گفته فردوسی‌پور را علامتی بر تصمیم مهاجرت به‌حساب آوردند و خیلی‌ها به فشارهایی که بر او وارد می‌شود اشاره کردند.

توییت‌های افشاری

مهناز افشار، بازیگر سینما، تا زمانی که ایران بود کم روی توییتر موج ایجاد نمی‌کرد اما از وقتی مهاجرت کرد، این موج کمی با افت و خیز همراه شد. اما یکی از جنجالی‌ترین توییت‌هایش به شهریور 98برمی‌گردد. او در توییترش توضیح داد که از این پس در حوزه‌هایی که در آن تخصص ندارد اظهارنظر نمی‌کند و تا اطلاع ثانوی خداحافظی کرد. پس از این اقدام، کاربران با داغ‌کردن هشتگ مهناز_افشار نظرات خود را درباره این تصمیم به اشتراک گذاشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید