• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 27 شهریور 1399
کد مطلب : 110388
+
-

امیدوار، کم‌امید، ناامید

3تیم ایرانی که امشب و فردا در لیگ قهرمانان به میدان می‌روند 3وضعیت کاملا متفاوت دارند

مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز و فردا پیگیری می‌شود و نمایندگان ایران در دور چهارم از مرحله گروهی به مصاف رقبای خود می‌روند. شهرخودرو، پرسپولیس و سپاهان دوباره به مصاف همان حریفانی می‌روند که 3روز قبل با آنها روبه‌رو شده بودند و استقلال هم یک‌بار دیگر به تماشای بازی 2 رقیب همگروهش می‌نشیند تا شاید از دل بازی این 2 تیم راهی برای صدرنشینی احتمالی در گروهش پیدا کند.

  گروه A ؛ بجنب الشرطه!
الشرطه عراق و الاهلی عربستان از ساعت19:30امشب به مصاف هم می‌روند و استقلال اگر سرگروهی می‌خواهد باید منتظر توقف الاهلی باشد. در گروهA که با حذف الوحده امارات 3تیمی شده هم‌اکنون الاهلی با 6امتیاز از 2بازی صدرنشین است و الشرطه و استقلال یک‌امتیازی هستند. اگر الاهلی دوباره الشرطه را ببرد 9امتیازی و دور از دسترس می‌شود. در آن صورت استقلال فقط باید به دوم شدن دل ببندد. اما اگر الشرطه بتواند تیم عربستانی را متوقف کند آن وقت بخت به استقلال رو می‌کند تا با 6امتیاز از 2بازی باقیمانده سرگروه
 شود.

  گروه B ؛ بازی‌های تدارکاتی شهرخودرو
با 3شکست در 3بازی قبلی، هیچ امیدی برای شهرخودرو باقی نمانده و مهدی رحمتی می‎تواند 3بازی باقیمانده را به چشم 3بازی تدارکاتی سنگین نگاه کند و تیمش را برای شروع دوباره لیگ داخلی بسازد. شهرخودرو از ساعت19:30امشب به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رود که 3روز قبل سومین شکست را به تیم مشهدی تحمیل کرده بود. تفاوت 2 تیم در بازی قبلی آنقدر نبود که شاگردان رحمتی از امتیاز گرفتن در بازی امشب ناامید باشند.

 گروه C ؛ حریف دلخواه یحیی
ترکیب جدید پرسپولیس با اینکه هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اما توانست در مصاف سه‌شنبه‌شب با التعاون نخستین 3امتیاز این فصل را در لیگ قهرمانان دشت کند. با این 3امتیاز پرسپولیس امیدهایش را حفظ کرد و حالا باید با تکرار همان نتیجه این امید را بیشتر کند. تیم یحیی گل‌محمدی فردا شب از ساعت22:30دومین تقابلش با حریف عربستانی را آغاز می‌کند. یحیی پیش از این از 11مربیگری در لیگ قهرمانان آسیا 5پیروزی به‌دست آورده که 60درصد آنها مقابل تیم‌های عربستانی بوده است.

  گروه D ؛ نقشه‌های محرم برای النصر
سپاهان با سرمربی جدید و جوانش سه‌شنبه قافیه را به النصر باخت و البته خوش‌شانس بود که السد هم مقابل تیم بدون امتیاز گروه متوقف شد. العین امارات که در زمین خودش 4گل از سپاهان خورده بود در قطر توانست السد را با نتیجه 3بر3 متوقف کند و فرصت فرار را از تیم قطری بگیرد. حالا النصر، السد و سپاهان به‌ترتیب 7، 5و 3امتیاز دارند و العین یک‌امتیازی است. سپاهان هنوز در کورس صعود است و کافی است فردا شب النصر صدرنشین را ببرد و در جدول به این تیم بچسبد. شاگردان نویدکیا از ساعت22:30فردا همزمان با بازی پرسپولیس روبه‌روی حریف عربستانی قرار می‌گیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید