• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 3 شهریور 1399
کد مطلب : 108509
+
-

قتل‌های ماما و کلیسای جامع در فهرست پر فروش‌ها

دریچه
قتل‌های ماما و کلیسای جامع در فهرست پر فروش‌ها


مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته نیز دلیا اُونز در جایگاه نخست قرار دارد و «قتل‌های ماما»، «دریای متلاطم» و «کلیسای جامع خصوصی» در نخستین هفته از انتشار در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتند. به گزارش همشهری، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در ادامه مروری داریم بر پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک از نگاه نیویورک تایمز. 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز صد و یک هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد که رکوردی کم‌نظیر به‌حساب می‌آید، داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات زنی سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. «دریای متلاطم» نوشته استوارت وودز در نخستین هفته از انتشار در جایگاه دوم قرار گرفت. البته در هفته‌های اخیر آثار سریالی فروش بالایی داشتند. پنجاه و چهارمین کتاب از مجموعه استون بارینگتون درباره مشکلاتی است که استون برای دنبال کردن مجرمین در نیویورک و کی وِست با آنها دست و پنجه نرم می‌کند. «قتل‌های ماما» نوشته جیمز پترسون و ریچارد دلیلو نیز در نخستین هفته از انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. البته حضور پترسون در میان پرفروش‌ها اصلاً عجیب نیست. پترسون هفته پیش با کتاب «اولین پرونده» در میان پرفروش‌ها قرار گرفت و این هفته با کتابی متفاوت در این فهرست قرار دارد. مادری مجرد با مأمور پلیسی همکاری می‌کند تا پرونده جنایی مهمی را درباره اَعمال خلاف قانون در یک دانشگاه پزشکی برملا کنند.
«کلیسای جامع خصوصی» نوشته جیمز لی برک در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. بیست و سومین کتاب از مجموعه دیو روبیچو. کارآگاه دیو روبیچو، از باقیمانده‌های یکی از قدیمی‌ترین خانواده‌های لوییزیانا است و حالا باید با قدیمی‌ترین دشمن خانواده‌اش روبه‌رو شود. برای حل مشکل دو خانواده مجبور است در زمان سفر کند و با اَبرقهرمانی ترسناک روبه‌رو شود که توانایی کنترل ذهن طرف مقابل را دارد و می‌تواند آنان را در توهمات انتخابی خود فرو برد.نیمه ناپدیدشده نوشته«بریت بنت» با گذشت یازده هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه پنجم قرار گرفت. زندگی دوقلوهای رنگین‌پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می‌گیرند جامعه کوچک مردم سیاهپوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شوند یکی از دوقلوها به خانه برمی‌گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به‌عنوان یک رنگین‌پوست می‌سازد.
 «فهرست مهمانان» نوشته لوسی فولی یازده هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد اما این هفته موفق می‌شود، در رتبه ششم قرار بگیرد. «فهرست مهمانان» یکی از کتاب‌های برگزیده ریس ویتراسپون برای گروه کتابخوانی‌اش هم است و شاید همین موضوع محبوبیتش را برای خوانندگان افزایش داده. داستان از زبان شش نفر مختلف روایت می‌شود و به همین دلیل می‌توانیم با زوایای مختلف داستان آشنا شویم. داستانی معمایی که به خواننده نشان می‌دهد که یک نفر به قتل رسیده است اما تا لحظات پایانی نمی‌دانیم که قاتل کیست.« 28 تابستان» نوشته الین هیلدربند در نهمین هفته از انتشار در جایگاه هفتم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. رابطه‌ای در سال 1993بین مالوری و جیک آغاز شد اما این رابطه حدود سه دهه مسکوت ماند و مالوری هنگام مرگ از فرزندش درخواست می‌کند که با یک شماره تلفن تماس بگیرد. آن طرف خط جیک جواب تلفن را می‌دهد. چطور چنین چیزی ممکن است که شنیدن صدای یک مرد غریبه آخرین آرزوی مادر باشد؟ همسر جیک در کارزار انتخاباتی رقابت می‌کند و کشف این رابطه مخفی پیامدهای ناخوشایندی برایشان به همراه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید