• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 23 مرداد 1399
کد مطلب : 107580
+
-

قرضی، قسطی، معامله

نقل‌وانتقالات فوتبالی در دوران پس از کرونا شکل دیگری به‌خود گرفته است

یک‌سری اتفاقات نقل‌وانتقالاتی در حال رخ دادن است که در دوران بحران اقتصادی کرونایی در فوتبال می‌تواند قابل توجه باشد.
  زیدان به 9بازیکن رئال مادریدی ازجمله خامس، بیل، لوکاس، یوویچ، ماریانو، ایسکو، مارسلو، براهیم و ناچو اجازه خروج داده. آرئولا با پایان قرارداد قرضی‌اش به پاری‌سن‌ژرمن عودت داده شد و جای خود را به لونین اوکراینی داد. گفته می‌شود زیدان حاضر است مثل دوران محرومیت از نقل‌وانتقالات هیچ خریدی نداشته باشد اما از شر بیل، خامس و ماریانو راحت شود. اودگارد که به سوسیداد قرض داده شده بود به تیم اصلی برگشت اما کوبو قرضی به ویارئال رفت. ویارئال کوکلین را هم خرید. رگیلون هم که به‌طور قرضی در سویا حضور داشت مشتریان بزرگی مثل چلسی دارد.
  بارسلونا فقیرتر از آن است که خرید بزرگی داشته باشد اما ممکن است مثل معاوضه آرتور ملو با پیانیچ، معامله‌های دیگری هم در پیش باشد. این باشگاه به برونو فرناندز پرتغالی علاقه دارد و می‌خواهد سمدو را وارد معامله کند. اگر کوتینیو ره به آرسنال برود، گندوزی می‌تواند به‌عنوان پول خرد باقیمانده از قرارداد این بازیکن به نوکمپ بیاید. خرید خانه در میلان توسط پدر مسی هم قطعی شد و شایعات انتقال این بازیکن به اینتر دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. گایا، مدافع چپ والنسیا هم جزو گزینه‌هاست و با توجه به روابط خوب بین 2 باشگاه و روابط خصمانه والنسیا با رئال احتمال این انتقال زیاد است.
  یوونتوس دو سه فصل هست که در کانون شایعات نقل‌وانتقالاتی قرار دارد و خود باشگاه هم هرگز وارد تأیید یا تکذیب شایعات نمی‌شود. ماتوییدی به اینتر مایامی که دیوید بکام مالک آن است رفت و قرارداد ایگواین هم فسخ شد. آرسنال توافق کرده لاکازت را به این تیم واگذار کند و در عوض داگلاس کاستا و رومرو را بگیرد. آرون رمزی هم به درد این تیم نمی‌خورد و ممکن است به اورتون برود. اورتون به لومار، بازیکن فرانسوی اتلتیکو هم علاقه‌مند است.
  کلودیو براوو 37ساله پس از 4سال از منچسترسیتی جدا می‌شود تا به سوسیداد برود. فرناندینیو هم بعد از لیگ قهرمانان جدا خواهد شد. داوید سیلوا در 34سالگی پس از 10سال سیتی را به مقصد لاتزیو و با دستمزد سالی 3.5میلیون یورو ترک کرد. سانه هم که قبلا به بایرن مونیخ رفته بود. اوتامندی هم احتمالا به والنسیا برمی‌گردد.
  بایرن پس از خرید سانه، چند بازیکن خود را آزاد کرد. ازجمله خاوی مارتینس که احتمالا به بیلبائو برمی‌گردد. قرارداد قرضی کوتینیو از بارسا و اودریوسولا از رئال هم تمدید نمی‌شود. اگر لیورپول حاضر به پرداخت 30میلیون یورو باشد، آکانتارا هم از بایرن می‌رود.
  منچستریونایتد از خرید سانچو در این فصل ناامید شده و این بازیکن در دورتموند ماندنی است. حالا یونایتد قصد دارد کای هاورتز را از رفتن به چلسی منصرف کند و از لورکوزن به اولدترافورد ببرد. پیشنهادی 70میلیونی هم برای کولیبالی، مدافع ناپولی ارسال شده.
 چلسی پس از قطعی کردن خرید حکیم زیاش و تیمو ورنر و توافق شخصی با هاورتز احتمالا چند بازیکن خود را قرض بدهد یا بفروشد. باکایوکو به میلان قرض داده خواهد شد. پدرو با آاس‌رم قرارداد
 بست.

این خبر را به اشتراک بگذارید