• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 18 تیر 1399
کد مطلب : 104390
+
-

فرشاد احمدزاده: با حرف من و بقیه لیگ تعطیل نمی‌شود

مطمئنم طارمی یک روز در یک تیم بزرگ اسپانیایی بازی خواهد کرد

گفت‌وگو
فرشاد احمدزاده: با حرف من و بقیه لیگ تعطیل نمی‌شود

 حمیدرضا علیپور

فرشاد احمدزاده، هافبک سابق پرسپولیس این روزها به‌خوبی توانسته در ترکیب فولاد جا بیفتد و نقش مهمی در نتایج تیمش داشته باشد. فرشاد این هفته یکی از 2گل فولاد را مقابل ماشین‌سازی زد و با وجود قد کوتاهش یک‌بار دیگر آمار گل‌هایش با ضربه سر را بالا برد. او درخصوص شرایط خودش به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

 این روزها شرایط خوبی در فولاد پیدا کرده‌ای.
من همیشه تلاش می‌کنم همه از من راضی باشند و سعی می‌کنم برای تیمی که در آن بازی می‌کنم چیزی کم نگذارم. واقعیت این است که من درست زندگی می‌کنم و چون با حاشیه‌ها کاری ندارم همیشه در اوج هستم.
 باز هم روی ضربه سر گل زدی.
من از بچگی در شهری بزرگ شده‌ام که همه عاشق والیبال بوده‌اند. به همین دلیل کاملا بلدم که 3‌گام بزنم و می‌توانم خیلی خوب بپرم.
 به‌نظر می‌رسد نکونام حسابی توانسته فولاد را دگرگون کند.
نکونام اصلا احتیاجی به تعریف من ندارد. او در بالاترین سطح فوتبال توانسته بازی کند و از نظر مربیگری هم کاملا حرفه‌ای است و توانسته تیم را با تفکرات خود پیش ببرد.
 بازی‌های پرسپولیس را هم دنبال می‌کنی؟
واقعیت این است که من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و دور از اخلاق است که از تیمی پول بگیرم و به فکر تیم دیگری باشم. به همین دلیل دور از حرفه‌ای‌گری است که به پرسپولیس فکر کنم.
 اخبار نگران‌کننده‌ای از مبتلا شدن چند بازیکن فولاد به کرونا منتشر شده است. تو هم جزو بازیکنان کرونایی هستی؟
در این‌باره بهتر است پزشک تیم صحبت کند.
 فولاد به همین‌خاطر حاضر نشد با نساجی بازی کند.
من در این‌باره تابع دستورات کادر فنی هستم اما این را خوب می‌دانم که قطعا فدراسیون فوتبال به‌خاطر حرف من و سایر بازیکنان لیگ را تعطیل نمی‌کند.
 دوست صمیمی‌ات مهدی طارمی هم این روزها حسابی توانسته در لیگ پرتغال بدرخشد.
طارمی دلش خیلی پاک است و حقش است که به بالاترین سطح فوتبال برسد. من مطمئنم او یک روز در یکی از تیم‌های بزرگ اسپانیا بازی می‌کند.
 طلبت را از پرسپولیس گرفتی؟
هنوز از پرسپولیس 600 میلیون طلبکار هستم. روزی که انصاری‌فرد به ما نیاز داشت به من نامه داد با دستخط خودش که تا فردا پول می‌دهم. اما تا من از پرسپولیس رفتم دیگر جواب من را
نداد.

این خبر را به اشتراک بگذارید