• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 15 تیر 1399
کد مطلب : 104134
+
-

حسین نوری در خاک کرونا

حسین نوری نفر سوم کشتی فرنگی جهان و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا به بیماری کرونا مبتلا شد.
حسین نوری هم‌اکنون در بیمارستان آتیه تهران بستری شده است. روز گذشته فدراسیون کشتی و وزارت ورزش تلاش کردند تا نوری را به بیمارستان مسیح دانشوری یا نیکان انتقال دهند که به‌دلیل مخالفت پزشکان این انتقال انجام نشد.
حسین نوری در این مدت تمریناتش را در یکی از باشگاه‌های استان البرز پیگیری می‌کرد و از این تمرینات گاها فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌شد. علاوه بر یوسف قادریان دارنده مدال برنز سال2015 جهان که بارها فیلم تمریناتش با نوری منتشر شد، شنیده می‌شود در همان باشگاه امیر یاری و محمدرضا آذرشکیب هم تمرین می‌کردند.
حمید یاری، رئیس هیأت استان البرز درباره آخرین وضعیت حسین نوری به تسنیم گفت: «از صبح جمعه همراه با برادران نوری به‌دنبال کارهای این کشتی‌گیر هستیم و او اکنون به‌خاطر مشکل تنفسی در بخش ICU بستری است. به‌دنبال داروی خاصی هستیم که روی کرونا اثر بسیار خوبی داشته و مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی است. داروی گران‌قیمتی است، اما هیچ مشکلی از نظر هزینه آن وجود ندارد، فقط کمیاب است. همه به‌دنبال این دارو هستیم که ان‌شاءالله وضعیت حسین نوری بعد از دریافت آن بهتر شود. تا امروز با بیش از 100نفر برای تهیه این دارو صحبت کرده‌ایم. از سی‌چهل میلیون تا 100میلیون برای آن قیمت گرفته‌ایم، اما هنوز نتوانسته‌ایم آن را پیدا کنیم.»
حسین نوری در وزن 87کیلوگرم یکی از مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی محسوب می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید