• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 7 تیر 1399
کد مطلب : 103375
+
-

بورس عینک میدان گل‌ها


     اگر به‌دلیل مشکلات چشمی با تجویز پزشک متخصص نیازمند خرید فریم یا لنز و عدسی مورد نیاز برای عینک طبی‌تان هستید یا اینکه برای محافظت در برابر اشعه نور خورشید یا هر دلیل دیگری قصد خرید عینک آفتابی را دارید، بورس عینک میدان گل‌ها ازجمله راسته بازارهای تهران برای خرید این کالاست.
       راسته بازار عینک میدان گل‌ها واقع در خیابان کاج شمالی، تقاطع خیابان فتحی شقاقی که از 10صبح تا 10شب فعال است، به‌دلیل تنوع زیاد و ارزانی محصولات
عرضه شده در مغازه‌های آن اغلب به عمده فروشی این اقلام معروف است.
        در بورس خرید عینک میدان گل‌ها هنوز هم می‌توانید از بین ده‌ها مدل عینک طبی و آفتابی، عینک مورد علاقه خود را با اطمینان بیشتری نسبت به اصلی‌بودن، مطابق با مدل‌های روز دنیا و با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین در این راسته بازار امکان طبی‌کردن شیشه عینک برای برخی مدل‌ها وجود دارد.
      درصورتی که از قیمت یا کیفیت مغازه‌های واقع‌شده در نبش بورس عینک میدان گل‌ها که به‌عنوان ویترین فروش این محصولات محسوب می‌شود، رضایت نداشتید می‌توانید به طبقه دوم پاساژ محل عرضه این محصولات رفته و عینکی با قیمت و کیفیت مناسب پیدا کنید.
       توجه داشته باشید که عینک طبی و آفتابی ازجمله محصولاتی است که علاوه بر نقش مهم آن در سلامت چشم ، تأثیر زیادی نیز در زیبایی ظاهری افراد دارد. به همین دلیل هنگام انتخاب باید  فریم عینک از کیفیت و زیبایی لازم به‌ویژه متناسب با صورت و چهره شما برخوردار باشد.
       قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک ازجمله نقاط منفی برای رفت‌وآمد به بورس عینک میدان گل‌هاست. البته به‌دلیل کمبود جای پارک باز هم بهترین گزینه برای رفتن به این راسته بازار استفاده از تاکسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :