• دو شنبه 29 آبان 1402
  • الإثْنَيْن 7 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 20

شب‌های روشن ون‌کافه‌ها

ون‌کافه‌ها برای فعالیت باید از اداره اماکن و وزارت بهداشت مجوز‌های لازم را دریافت کنند
یکباره خیابانی قفل می‌شود و از شدت ترافیک نمی‌توان به‌راحتی تردد کرد. جلوتر که می‌روید بازارگرمی ون‌کافه‌هایی را می‌بینید که بدون ضابطه و مجوز قدعلم کرده‌اند و به هیچ‌کس هم پاسخی نمی‌دهند.
رهبر معظم انقلاب: ایمان و علم در کنار هم معجزه می‌کند

اقتدار با معجزه جوانان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا صبح دیروز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به ‌مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.

نژادپرست راحت آدم می‌کشد

تئودور هرتزل، از رهبران اصلی رژیم صهیونیستی 100سال قبل، در توجیه شکل دادن کشور اسرائیل در این نقطه جغرافیایی به نکته قابل تأملی اشاره کرد: برای اروپا، ما بخشی از دیوار در برابر آسیا خواهیم بود؛ پایگاهی از تمدن در برابر بربریت.

نانو؛ داروی ضد‌سرطان بدون عوارض

روند تولید دارو در کشور به نقطه‌ای رسیده است که علاوه بر غلبه بر معضل کمبود به‌دلیل تحریم‌ها، میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه دارد.
انتظار مردم شهریار برای برخورداری از یک بیمارستان مجهز بالاخره به پایان رسید

بیمارستان شهریار؛ پایان انتظار 34 ساله

پس از 34سال با افتتاح مجهزترین بیمارستان و پلی‌کلینیک شهرستان شهریار، کام مردم این منطقه شیرین شد. بیمارستان امام خمینی ره شهریار دیروز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری س و گرامیداشت روز پرستار با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح شد و در اختیار مردم این منطقه قرار گرفت.

رونمایی از تازه‌ترین دستاوردهای دفاعی