• دو شنبه 6 تیر 1401
  • الإثْنَيْن 27 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 27

کم‌فروشی زیرتیغ

اداره کل استاندارد استان تهران رسیدگی به کم‌فروشی‌های وزنی محصولات صنایع غذایی و شوینده‌هارا در دستور کار قرار داده است.
برنامه‌های خانواده‌محور شهرداری تهران برای افزایش سرانه فعالیت بدنی و تفریحی پایتخت‌نشینان در تابستان اعلام شد

تکاپوی شهرداری برای افزایش سرانه ورزشی

برنامه‌های تابستانه امسال شهرداری تهران با سال‌های گذشته یک‌تفاوت اساسی دارد؛ خانواده‌محور بودن برنامه‌ها پس از 2سال حضور شدید کرونا؛ یعنی قرار است برنامه‌هایی به اجرا درآیند که خانواده‌های یک‌محله در فضایی دوستانه و اجتماعی تفریح و ورزش کرده و سرانجام در قالب مسابقاتی کوچک به رقابت بپردازند تا قهرمان محله‌ها مشخص شود.در این راستا، فرصتی به‌وجود می‌آید تا نه‌تنها پدر و مادرها کنار فرزندان خود ورزش کنند، بلکه حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نیز همراه با نوه‌های خود، تشکیل تیم بدهند .

7پیشنهاد برای امید در دل سختی‌ها

رهبری فرمودند ناامید کردن مردم دانسته یا نادانسته خدمت به دشمن است. یکی از مرتجعین سابقا انقلابی نوشت پس با این همه بلای اقتصادی چه کنیم؟ گویی هرگونه مشقت و سختی مجوز ناامیدی و ترویج یأس است.

مذاکرات برجامی؛ از وین تا قطر

کارشناس مسائل خاورمیانه: موضوع انتقال محل مذاکرات پیشنهاد خود قطری‎ها بوده ‎است
اشاره مسئول سیاست‎خارجی اتحادیه اروپا در جریان نشست‎خبری اخیر خود در تهران مبنی بر اینکه ادامه مذاکرات برجامی در وین نخواهد بود.

۸ راهکار ساده برای جلوگیری از گرمازدگی

گرمای هوا شدت تعریق بدن را افزایش می‌دهد و سطح آب بدن کاهش می‌یابد. نتیجه این کاهش بی‌حالی، ضعف و در موارد شدید و حادتر به کما رفتن فرد است.

نزول نرخ ارز روی موج مذاکرات

به‌دنبال سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و افزایش احتمال از سر‌گیری مذاکرات هسته‌ای بعد از 3ماه، دیروز قیمت ارز روند نزولی به‌خود گرفت و قیمت هر دلار آمریکا یک درصد افت کرد.

مدیریت نمره، دور از چشم معلم‌

شیوع ویروس کرونا کم کشور را دچار معضل نکرد؛ از سیستم بهداشت و درمان گرفته تا آموزش و پرورش. بیش از 2 سال دوری دانش‌آموزان از کلاس‌های درس اما معضلی شد تا با هشدار کارشناسان، وزارت آموزش و پرورش به فکر چاره‌ای برای حل مشکل افت شدید تحصیلی دانش‌آموزان بیفتد و طرح «تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان» را پیش روی مدارس و معلم‌ها قرار دهد.

فقر روستاییان در شهر طلا و مس

نام ورزقان شاید در خاطر ما با 2زلزله هولناک سال91 هک شده باشد، اما این منطقه در میان فعالان اقتصادی و در سطح ملی بیش از هر چیز به شهر مس و طلا شهره است؛ شهرتی که در همه دهه‌های گذشته نتوانسته آنطور که باید از محرومیت روستاهای ورزقان کم کند.

بلاروس؛ جبهه جدید جنگ اوکراین

افشای قطره چکانی اسامی برق‌خواران

قصه‌های ایرانی؛ دنیای فانتزی

سارق گردنبند آقای فوتبالیست، بازیگر تئاتر بود