• سه شنبه 25 آبان 1400
  • الثُّلاثَاء 10 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 16

بازار سیاه داروهای کرونا تعطیل شد

داروهای کرونایی و غیرکرونایی در هفته‌های اخیر با افزایش قیمت 30درصدی مواجه شده‌ و این در حالی است که صرف‌نظر از کمبود بسیاری از داروهای درمانی دیگر، در پیک‌های اخیر هم مردم با مشکلات زیادی در دسترسی به داروهای کرونا مواجه بودند.
ویژه‌برنامه‌های «هفته کتاب» برای دوستداران یار مهربان

جشن دانایی در باغ کتاب

در اوج پاییز برگریزان که خش‌خش برگ‌های خشک زیر پای عابران، موسیقی دلنوازی را در هوای مطبوع شهر جاری می‌کند، در جای‌جای شهر ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب، علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی را به یک جشن بزرگ فرهنگی دعوت می‌کند.

زلزله‌های دوگانه فین بندرعباس و مدیریت بحران

زلزله‌های دوگانه در حدود 20کیلومتری شرق فین در شمال بندرعباس اولی با بزرگای 6ریشتر در ساعت 15:37و دومی یک دقیقه بعد در ساعت15:38با بزرگای 6.3ریشتر رخ داد. زلزله‌ها در روشنایی بعدازظهر و پهنه‌های کانونی‌شان در محلی بدون سکنه در شمال کوه گنو در حدود 47کیلومتری شمال بندرعباس واقع بود.

گزارش 2/ تأیید آزادسازی تدریجی پول‌های بلوکه ایران

حواشی آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران طی بازگشت فشارهای تحریمی 3سال اخیر آمریکا علیه ایران، تأیید وزارت امور خارجه در صحت و سقم این خبر را به همراه داشت.

یک کشته و 5هزار ترس‌خورده

فوت اعضای خانواده، جراحت، از‌دست‌دادن خانه، زندگی در چادرهای اسکان موقت و... تنها بخشی‌ از آسیب‌هایی است که در بحران به چشم می‌توان دید؛ مثل کوه‌یخ غول‌پیکری که می‌گویند تنها 20درصد از آن روی آب نمایان است.
تا پایان سال سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران صاحب تجهیزات جدید می‌شود

تدارک بیشتر برای مقابله با آتش

سازمان آتش‌نشانی تهران نیاز به تجهیزات جدید و نیرو دارد تا بتواند در مواقع امداد و نجات خدمت‌رسانی بهتری به آسیب‌دیدگان داشته باشد. ازاین‌رو تا پایان سال تجهیزات جدید و مدرنی به توان این سازمان اضافه می‌شود.

زندگی در بن‌بست

فضای مجازی، مهرسام کوچولو را به مادرش رساند