• دو شنبه 30 دی 1398
  • الإثْنَيْن 24 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 20

پایان مهلت مجمع

با اتمام مهلت یکساله مجمع در بررسی CFT نظر شورای نگهبان درباره این لایحه اعمال می‌شود
آخرین لایحه از 4لایحه دولتی‌ها برای تأمین نظر گروه ویژه اقدام مالی  و آخرین فرصت جلوگیری از پیوستن ایران به فهرست کشورهای غیرهمکار این سازمان هم امروز 30دی‌ماه در مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید.

بارش شادی

دیروز آسمان تهران به پایتخت‌نشین‌ها روی خوش نشان داد.

تهران دوباره قامت افراشت

طی 4سال گذشته بودجه شهرداری تهران تقریبا ثابت ماند. تا سال 94شهرداری تهران به سمت بودجه‌ 18هزار میلیارد تومان حرکت کرد و ناگهان در سال 94توقف کرد.

سریع‌ترین زن ایران جهانی شد

فرزانه فصیحی، 60متر را در 7ثانیه و 29صدم ثانیه دوید و اولین دختر ایرانی شد که رکورد ورودی مسابقه‌های جهانی را به‌دست ‌آورد. او به همشهری گفت با این رکورد می‌تواند مدال نقره و شاید طلای آسیا را بگیرد
رستگاری در 7ثانیه و 29صدم ثانیه؛ فرزانه فصیحی حالا با این رکورد سریع‌ترین زن ایرانی است،  اولین زن ایرانی که می‌تواند در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان بدود.فرزانه دونده 60متر،  از روزی که به صربستان رفته و در باشگاه پارتیزان بلگراد تمرین می‌کند،  خبرهای خوبی برای دوومیدانی ایران داشته.

در انتظار پرتاب ظفر

روز گذشته در مراسمی ماهواره‌های ظفر یک و ۲ تحویل سازمان فضایی شد تا این 2ماهواره در نوبت پرتاب با ماهواره‌بر سیمرغ قرار بگیرند.

سهم ایران از سرمایه‌گذاری 2034میلیارد دلاری چین

مؤسسه آمریکن اینترپرایز در تازه‌ترین گزارش خود از وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی چین در کشورهای دنیا طی بازه زمانی سال‌های 2005 تا 2019 پرده‌برداری کرد که نشان می‌دهد این کشور در این مدت بیش از 2034میلیارد دلار در کشورهای جهان سرمایه‌گذاری کرده  است.

شایعات پیرامون کیمیا علیزاده

روزنامه بیلد آلمان دیروز با یک عکس همه را غافلگیر کرد؛ کیمیا علیزاده در آلمان است.
سرگردانی دیابتی‌ها بین داروخانه‌ها

انسولین کجاست؟

افراد دیابتی برای تامین «انسولین‌ قلمی» با یک چالش جدید مواجه شدند.

مسیرطولانی یک جدایی

شکار سخت‌تر شد