• چهار شنبه 6 آذر 1398
  • الأرْبِعَاء 29 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 27

ریشه‌های سهمیه‌بندی و ناآرامی

پس از اجرای طرح بنزینی دولت که به ناآرامی‌ها در کشور منجر شد، حالا نوبت به حواشی توزیع کمک معیشتی به‌حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند رسیده است.

گفت‌وگوی بی‌پرده مسئولان شهری با مردم

این راه ساخته‌شده را باید به فال نیک گرفت؛ راه ارتباط مردمی با مسئولان و مدیران شهری. راهی که البته شهروندان نمی‌خواهند رنگ و بوی سیاسی به‌خود بگیرد تا نیازمندی‌ها و مشکلات محله‌هایشان از مسیر درست برآورده و رفع شود.

اعتماد اجتماعی باید ترمیم شود

بی اعتمادی در هر کشوری باعث ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت می‌شود و اگر در جامعه‌ای بین مردم و حاکمیت بی‌اعتمادی به‌وجود بیاید بسیاری از سیاست‌ها و برنامه‌هایی که نیازمند همکاری و مشارکت مردم است قابل اجرا نخواهد بود.

عکس یادگاری با استیضاح

مجلس دهم متأسفانه در سال پایانی فعالیت خود اقدام به جمع‌آوری امضا برای استیضاح 4نفر از وزرای کابینه دولت کرد و می‌توان گفت مجموعه مجلس همچنان نابالغ مانده است.

هزینه‌های پنهان قطع اینترنت

کابوس یک هفته قطع کامل اینترنت هنوز هم ذهن خیلی‌ها را در کشور رها نمی‌کند.

مسیر بازگشت اعتماد اجتماعی

اعتماد اجتماعی تاروپود به هم‌پیوسته‌ای است که مردم را به مردم و مردم را به حاکمیت پیوند می‌دهد و هرچقدر رشته‌های این طناب پوسیده و از هم گسسته شود، استحکام اجتماعی ضربه می‌خورد و تا جایی می‌تواند پیش برود که هیچ پیوستگی‌ای بین مردم و حاکمیت باقی نماند، آنچنان که شب از دید حاکمیت روز برای مردم تلقی شود.
گران‌ترین نمایش‌های ایران در سال‌های اخیر

الهه‌های صورت زخمی

همه‌چیز از نمایش همایون غنی‌زاده شروع شد وگرنه تئاتر همیشه با احتیاط و دست‌به‌عصا روی صحنه رفته بود.

بازی تخریبی

سینما به‌دست نااهلان افتاده