• یکشنبه 12 آبان 1398
  • الأحَد 5 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 03

آغاز شناسایی پول‌های‌کثیف

طبق ابلاغیه بانک مرکزی؛ از این پس هرگونه جابه‌جایی پول‌های مشکوک ناشی از رشوه، پورسانت‌ها و درآمدهایی که منشأ آن شفاف نباشد، رصد و توقیف خواهد شد
بانک مرکزی با ابلاغ آیین‌نامه ماده14 الحاقی به قانون مبارزه با پولشویی به شبکه بانکی، عملیات شناسایی پول‌ها و اموال مشکوک را اجرایی کرد.

تهران میزبان دیپلماسی شهری

تهران دیروز، میزبان یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های بین‌المللی شهری طی سال‌های اخیر بود.

دیپلماسی شهری؛ ابزار قدرتمند پیشبرد منافع ایران

دیپلماسی شهری یکی از شیوه‌های دیپلماسی عمومی است؛ سیاست خارجی اصولا از دو طریق دنبال می‌شود؛ نخست دیپلماسی کلاسیک یا همان رایزنی و مذاکرات از طریق دیپلمات‌ها و وزارت خارجه کشور و دوم دیپلماسی عمومی که استفاده از سایر شیوه‌ها جهت تامین منافع ملی کشور در حوزه سیاست خارجی است.

گرمخانه زنان را از بزه دور می‌کند

یکی از وظایف شهرداری‌ها که در قانون به روشنی آمده، برپایی و اداره نوانخانهگرمخانه یا مددسرا است.

دغدغه محیط‌زیستی اعظم طالقانی

نام اعظم طالقانی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی عمدتا با فعالیت‌های سیاسی و حقوق بشری او شناخته شده ‌و شاید کمتر ویژگی شخصیتی غیرسیاسی او را مردم و رسانه‌ها به یاد داشته باشند.

جزئیات نامه روحانی به سران کشورهای منطقه

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص اخبار منتشره از ارسال نامه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به سران کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس و عراق، ضمن تأیید این خبر افزود: پس از ارائه «پویش صلح هرمز» توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایشان متن کامل آن را برای سران کشورهای یادشده ارسال کرد و در آن خواستار تشریک مساعی همه آنها در پردازش و اجرای آن شد.

فقط نظر مراجع چهارگانه در احراز صلاحیت‌ها ملاک نیست

به شوخی می‌گوید: «در شورای نگهبان فرش قرمزی نداریم که پهن کنیم و همه فرش‌های ما کرم رنگ است»

زندگی در سرزمین آریایی

دانشجویان خارجی در حال تحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی به غذاهای ایرانی علاقه زیادی دارند. چلوکباب و قرمه‌سبزی ازجمله غذاهایی است که خارجی‌ها مشتاق خوردنش هستند اما هیچ‌چیز جای آبگوشت را برای آنها پرنمی‌کند.

مخالف موازی‌کاری در نظارت بر رسانه‌ها هستم