• شنبه 17 آذر 1397
  • السَّبْت 29 ربیع الاول 1440
  • 2018 Dec 08

جنگ بنادر

رقابت پنهان قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در 11بندر دریای عمان، دریای سرخ و خلیج‌فارس
اهمیت چابهار برای آینده اقتصاد و سرمایه‌‌گذاری در ایران بر کسی پوشیده نیست اما این شهر و بندر مشهور آن تنها پایگاه تجاری و سرمایه‌گذاری در آب‌های جنوب ایران به شمار نمی‌روند.

زنان؛ ستاره اول صحنه‌های تئاتر تهران

با حضور فاطمه معتمدآریا، مجموعه بهترین بازیگران زن چندسال اخیر در نمایش‌های تهران، اکنون روی صحنه‌ها مشغول هنرنمایی هستند و از کارگردانان پیشکسوت تئاتر تا کارگردانان جوان، این روزها بخت خود را در سالن‌های نمایشی کوچک امتحان می‌کنند.

جنبش دانشجویی از اوج تا افول

جنبش دانشجویی ایران همواره نقش فعالی در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایفا کرده است و دانشجویان در بیشتر پویش‌ها، اعتراضات، نهضت‌ها و جنبش‌های سیاسی- اجتماعی نیروی مؤثر و حتی پیشتاز بوده‌اند.

بازیگران زن نمایش و درام ایرانی زندگی

زنان، بازیگران اول صحنه‌های تئاتر تهران شده‌اند. در آذری که می‌‌گذرانیم، بازار گیشه و شورصحنه و هیجان سالن در همه نمایش‌ها از هنر‌پیشه‌های زنی، گرم و هیجان‌انگیز و پرشور است که در پرونده بازیگری زنان در نمایش‌های چند دهه نام‌های کوچکی نیستند.

چرا مجرمان دوباره مجرم می‌شوند؟

زندان مانع از تکرار جرم نمی‌شود؛ این موضوع را می‌توان در ارتکاب مجدد جرم توسط زندانیان آزاد شده و بازگشت 46 تا 50درصد افراد آزاد شده به زندان مشاهده کرد.

زنگنه‌ایستاد؛ ایران معاف شد

لبخند معنادار بیژن نامدارزنگنه در عکس یادگاری وزیران نفت و انرژی کشورهای اوپک و غیراوپک، نشان از رضایت او از آنچه به‌دست آمده داشت؛ او نه‌تنها لبخند به چهره‌ داشت که گفت خدا را شکر به همین هم راضی هستیم.
منوچهر نوذری چطور توقع بیننده را از اجرا تغییر داد؟

یگانه بود و هیچ کم نداشت

این مردم به راحتی نمی‌خندند. آنها منوچهر نوذری می‌خواهند؛ مثل آن روزهای جنگ که دل‌شان بُغ کرده بود و منتظر بودند، جمعه شود سال‌های شروع جنگ مفرح‌ترین سرگرمی آدم‌ها گوش کردن به نوار کاستی بود سال‌های شروع جنگ مفرح‌ترین سرگرمی آدم‌ها گوش کردن به نوار کاستی بود.