• سه شنبه 29 آبان 1397
  • الثُّلاثَاء 11 ربیع الاول 1440
  • 2018 Nov 20

گشایش کانال تجاری ایران و اروپا

هیأت اتحادیه اروپا برای توسعه تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی به ایران آمده است
مسئولان اتحادیه اروپا در همایش مشترک توسعه همکاری کشاورزی و تجارت مواد غذایی بر توسعه همکاری‌های خود با ایران به‌رغم تحریم‌های آمریکا تأکید کردند.
گزارش میدانی همشهری از اجرای گروه‌های موسیقی خیابانی در شهر و واکنش‌های مردم

سازها برای موسیقی خیابانی ناکوک است

اگر تا چند روز پیش خیلی‌ها در گوشه‌وکنار میدان‌ها و خیابان‌های شهر، بی‌تفاوت از کنارشان عبور می‌کردند، حالا به کانون توجه مردم آمده‌اند.

موسیقی در خیابان‌های آرمان‌شهر

انتشار تصاویر متحرک از پیاده‌رویی در شهر رشت که اجرای ترانه‌ معروف «دوست دارم» از گروه سون به قوه قهریه‌ ناتمام می‌ماند، دوباره چشم‌ها را گشاد و گوش‌ها را تیز کرد.

سیگنال‌های مثبت اروپا به کشاورزی ایران

همایش مشترک 2روزه توسعه همکاری‌ کشاورزی، استانداردها و تجارت مواد غذایی - کشاورزی بین ایران و اتحادیه اروپایی در شرایطی برگزار شده که کشورمان برای تولید محصولات این بخش نیازمند واردات نهاده‌ها و ماشین‌آلاتی است که کشورهای عضو این اتحادیه تولید‌کنندگان عمده آن هستند.

تاج : هرچه قانون بگوید

رئیس فدراسیون فوتبال دیروز تاکیدکرد که به قانون تمکین می‌کند، با این‌حال انتشار بخش‌هایی از گفت‌و‌گوی فردوسی‌پور با رئیس فیفا موضع‌گیری نمایندگان مجلس را به دنبال داشت

مصادره کاربران تلگرام

نسخه‌های فرعی تلگرام تا حدود یک‌ماه دیگر مستقل می‌شوند، ارتباط‌شان با تلگرام قطع شده و به‌صورت یک پیام‌رسان مستقل کار می‌کنند.
هویت شهری چگونه با منظر حفظ می‌شود؟

شهر من، من به تو می‌اندیشم...

خیابان‌ها، کوچه‌ها، میدان‌ها، چهارراه‌ها، مغازه‌ها، پارک‌ها، سینماها و هزار و یک اتفاق و ساختمان و تصویر دیگر... شهر من، شهر من است. شهر من حافظ خاطره‌های دور و نزدیک من... شهر من جزئی از من است. شهر من، جزئی از موفقیت و شکست من است. همه شهرهای جهان با منظر و سیمای خود قضاوت می‌شوند و در نهایت با هویتی که برای خود دست و پا کرده‌اند در خاطرات باقی‌می‌مانند. م0گر می‌شود کسی تصاوی0ر ساختمان‌های‌قدی0می با سرستون‌های دوریک و یونیک، بنای تاریخی کلوسئومو، حس و حال معماری رنسانس و باروک را ببیند

پیروزی با دست‌های‌خالی