• دو شنبه 23 بهمن 1396
  • الإثْنَيْن 26 جمادی الاول 1439
  • 2018 Feb 12

صندوق رأی و‌قانون‌اساسی راه‌حل بن‌بست‌ها

راهپیمایان خیابان‌های شهرها و روستاهای کشور روز یکشنبه ورود انقلاب به 40سالگی را در 22بهمن96جشن گرفتند. یک‌هزار شهر و 4هزار روستای کشور با حضور 6هزار خبرنگار، تصویربردار و گزارشگر داخلی و خارجی در این مراسم شرکت داشتند.

رهبر معظم انقلاب از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن تجلیل کردند

رهبر معظم انقلاب در پیامی از حضور حماسی ملت‌ در راهپیمایی بیست و دوم بهمن تشکر کردند. متن پیام بدین شرح است:

وحدت در جامعه جدید

هنگامی که انقلاب به روزهای اوج خود نزدیک می‌شد، نوعی از حیرت بر حکومت شاه، مردم و ناظران خارجی و بی‌طرف سایه افکنده بود. همه طرف‌های ماجرا در حیرت بودند که چگونه تحقق چنین وحدتی نزد مردم یک کشور ممکن شده است؟

کیفیت زندگی در پایتخت متحول می‌شود

راهپیمایی 22بهمن امسال در تهران برنامه‌ها و حاشیه‌های جذاب کم نداشت؛ از برافراشته‌شدن بزرگ‌ترین پرچم کشور گرفته تا حضور مدیران ارشد شهری  با مترو برای شرکت در راهپیمایی و همچنین برپایی ده‌ها غرفه آموزشی و فرهنگی مختلف و پخش بروشورهای گیاهشناسی و پزشکی در طول مسیر. شهردار و رئیس شورای شهر تهران هم دیروز در ایستگاه متروی حقانی سوار قطار شده و همراه با مردم در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردند.

صدرنشینی «تنگه ابوقریب»‌ در جشنواره فیلم فجر

مراسم اختتامیه سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر شامگاه یکشنبه بیست و دوم بهمن‌ماه با پیام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی سینما در برج میلاد برگزار شد.