05
شنبه 10 دی 1401
شماره 8677
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آخرین روزهای فیلمبرداری «پرونده باز است»

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر
سکانس‌هایی از فیلم سینمایی «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در ندامتگاه قزل‌حصار فیلمبرداری شد. فیلمی که سازندگانش در تلاش هستند آن را به چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر برسانند.
ویژه
معمولا تولید در سینمای ایران در نیمه دوم سال شتاب می‌گیرد. که تعدادی از فیلم‌ها به‌دلیل زمان اعلام شده برای عرضه به هیأت انتخاب فرصت رسیدن به جشنواره را از دست می‌دهند.
خبر
به گزارش همشهری به نقل از ایرنا، نیویورک‌تایمز نوشته:«به تازگی نمایش موزیکال «علاءالدین» محصول کمپانی دیزنی که برگرفته از انیمیشنی به همین نام و محصول ۱۹۹۲ است،
نگاهی به نقش‌های «مروارید سیاه» بر پرده نقره‌ای

مردی که سلطان شد

گزارش
پله، اسطوره فوتبال جهان که خبر درگذشتش در ساعات پایانی روز پنجشنبه موجب تأثر و تأسف میلیون‌ها نفر در اقصی‌نقاط جهان شد، چندین‌بار در فیلم‌ها، مستندها و سریال‌های تلویزیونی ظاهر شد.
«لوپتو» بهترین انیمیشن جشنواره هند

«لوپتو» بهترین انیمیشن جشنواره هند

انیمیشن سینمایی «لوپتو» موفق به دریافت جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره احمدآباد هند شد.
«نبرد غیرممکن» بعد از جشنواره کلید می‌خورد
«نبرد غیرممکن» بعد از جشنواره کلید می‌خورد
حمید بهمنی که معمولا در ژانر دفاع‌مقدس فیلم می‌سازد، به‌تازگی از سازمان سینمایی برای «نبرد غیرممکن» پروانه ساخت گرفته است؛ فیلمی که بهمنی می‌گوید نباید با شتاب ساخته شود.
تئاتر
نمایش «آخرین نوار کراپ» به کارگردانی مرتضی فرهادنیا این روزها در تماشاخانه سیمرغ میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است. به گزارش مهر، این نمایش نوشته ساموئل بکت است.
PDF فرهنگ
کوتاه فرهنگ
دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» ضمن اشاره به تأخیر در برگزاری این رویداد، به ارائه توضیحاتی درباره شرایط برگزاری دوره سیزدهم پرداخت.