07
پنج شنبه 29 تیر 1402
شماره 8834
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پوتین در آفریقای جنوبی بازداشت می‌شود؟

تا کمتر از یک‌ماه دیگر قرار است رهبران روسیه، هند، آفریقای‌جنوبی، چین و برزیل در شهر ژوهانسبورگ، پایتخت آفریقای‌جنوبی گردهم آیند تا نشست رهبران گروه بریکس را برگزار کنند، اما از هم‌اکنون بحث‌ها بر سر احتمال بازداشت «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه بالا گرفته است.
ویژه
بررسی جرائم افراد ناقض مقررات کووید در انگلیس نشان می‌دهد افرادی که مقررات جزئی مربوط به شرایط کرونایی را رعایت نکرده‌اند، به‌شدت جریمه شده‌اند.
دریچه
یک روزنامه آمریکایی روز سه‌شنبه گزارش داده دادستان‌های فدرال آمریکا قادر به فروش ۸۰۰هزار بشکه نفت توقیف‌شده ایران نیستند.

خوددرمانی‌های عجیب در غرب

افزایش هزینه‌های درمان در غرب باعث شده که بیماران به‌عنوان مثال با انبر، دندان خود را بکشند
گزارش
پیری جمعیت، دوره‌های طولانی بیماری، کمبود نیروی کار و افزایش هزینه‌های درمان باعث شده تا نظام سلامت در کشورهای غربی وارد شرایط بحرانی شود، چیزی که روزنامه گاردین آن را بمب ساعتی خوانده است.
سرپیچی 161افسر ارشد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

سرپیچی 161افسر ارشد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

۱۶۱ افسر ارشد ستاد عملیاتی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که به‌دلیل اصلاحات قضایی پیشنهادی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، به خدمت در نیروهای ذخیره خاتمه دادند.
۷۴۲معترض فرانسوی زندانی شدند
«اریک دوپوند مورتی» وزیر دادگستری فرانسه دیروز چهارشنبه گفت در جریان بررسی تخلفات و جرائم صورت‌‌گرفته در ناآرامی‌های اخیر این کشور ۱۲۷۸فقره حکم مجازات کیفری صادر شده است.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
ریچارد مور، رئیس سرویس اطلاعات خارجی انگلیس: از روس‌های ناراضی دعوت می‌کنم آنچه را دیگران در این ۱۸‌ماه گذشته انجام داده‌اند، انجام و با ما دست در دست هم دهند.