07
پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402
شماره 8757
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پیشرفت سریع هوش مصنوعی ترس و همچنین هیجان زیادی را برانگیخته و پرسش‌های جدی‌ای را مطرح کرده است؛ جمله اینکه چقدر باید نگران بود؟
اقدامات بی‌سابقه غربی‌ها علیه روسیه مقام‌های روس را به واکنش واداشته و در همین راستا، توقیف دارایی‌های کشورهای خارجی در دستورکار مسکو قرار گرفته است.
زاویه
معاون وزیر دفاع انگلیس تأیید کرده که این کشور هزاران گلوله تانک چلنجر 2 ازجمله گلوله‌های حاوی اورانیوم ضعیف شده را برای اوکراین ارسال کرده است.

توافق گروه‌های مقاومت برای پاسخ یکپارچه به رژیم‌صهیونیستی

دریچه
گروه‌های مقاومت در جبهه‌های مختلف در پاسخ به تهدید تل‌آویو به ترور رهبران آنها، به حالت آماده‌باش درآمده‌ و بر سر پاسخی دردناک، هماهنگ و یکپارچه با یکدیگر توافق کرده‌اند.

پایان آقایی دلار

کشورهای مختلف جهان برای رهایی از سلطه دلار، سازوکارهای جدیدتری را تدارک دیده‌اند
تمایل کشورها از روسیه، چین و برزیل گرفته تا ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برای کاهش سلطه دلار آمریکا بر تجارت جهانی در حال افزایش است.
وبسایت شاباک هک شد
یک گروه هکری به نام «آنانیموس سودان» از هک وبسایت سازمان بنادر و بندر «حیفا» و وبسایت سازمان اطلاعات و امنیت داخلی -شاباک یا شین بِت-رژیم صهیونیستی خبر داد.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا: ما باید تسلیحات اتمی تاکتیکی خود را مجددا در کره‌جنوبی مستقر کنیم تا پیامی روشن به کره‌شمالی ارسال شود.