21
سه شنبه 15 تیر 1400
شماره 8262
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ دستگیری کلاهبرداران 25میلیارد تومانی در یزد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2متهم به کلاهبرداری و جعل و فروش تعدادی از املاک یک مالباخته به ارزش 252میلیارد ریال خبر داد.
ویژه
وسط امتحان غیرحضوری فرزندم که دانشجوست برق رفت! چه‌کسی پاسخگوی این همه ضرر و زیان مالی و غیرمالی به مردم است؟ پاسخ روان‌های آزرده را چه‌کسی می‌دهد؟ آیا میزان بارندگی کشور ما کمتر از عمان و اردن و... است که سال‌های سال است قطعی برق ندارند؟
رویداد
مردی با مدرک دکتری مدیریت خودش را جراح زیبایی جا زد؛ کلینیکی در غرب تهران افتتاح کرد و طبابتش را کلید زد و در مدت چند‌ماه توانست با فریب طعمه‌هایش 60جراحی زیبایی انجام دهد اما شکایت تعدادی از مشتریانش، راز او را فاش کرد.
انتشار تصاویر مادر و پسری گمشده در روزنامه همشهری، به پیدا شدن آنها کمک کرد

پایان یک‌ماه بی‌خبری از امیرهومن و مادرش

یک‌ماه پس از گم شدن پسری 6ساله و مادرش که از اختلال حواس رنج می‌برد، پدر خانواده که در این مدت همه جا را در پی عزیزانش زیر و رو کرده بود، توانست آنها را در حرم امام رضا ع پیدا کند.
زورگیری و سرقت سگ در شرق تهران

زورگیری و سرقت سگ در شرق تهران

زورگیران خشن با حمله به دو دختر جوان و با تهدید قمه، سگ آنها را که بالغ بر 70میلیون تومان ارزش داشت سرقت کرده و سوار بر موتورسیکلت فرار کردند.
پاسخ مسئولان/ در قطار قزوین ازدحام مسافری دیده نمی‌شود
روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ا یران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان ازدحام مسافران در قطار قزوین در ستون با مردم چهارم تیرماه پاسخ داده است: از زمان همه‌گیری ویروس کرونا رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها در دستورکار شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافری قرار گرفته است.