21
شنبه 16 فروردین 1399
شماره 7908
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قتل‌های نوروزی

​​​​​​​نوروز99 اگرچه با تعطیلات سال‌های قبل تفاوت داشت و به‌خاطر شیوع کروناویروس، بسیاری از خانواده‌ها در قرنطینه بودند اما با این حال در نقاط مختلف کشور شاهد حوادثی بودیم که پایان خوشی نداشت و به جنایت ختم ‌شد؛ حوادثی که در تهران، گرگان، نوشهر و شهرهایی دیگر رخ داد و در جریان آنها افرادی قربانی جنایت شدند.
​​​​​​​با نقض دوباره حکم پرونده محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران از سوی دیوانعالی کشور، این پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد. وکیل نجفی می‌گوید با توجه به ارجاع پرونده به شعبه هم‌عرض، به‌ احتمال زیاد، دیوانعالی کشور قتل میترا استاد را قتل شبه‌عمد می‌داند و همین باعث شده که پرونده دچار تحولی عظیم شود.
در 2هفته اخیر ترس از کرونا باعث ناآرامی در 8زندان و فرار تعدادی از زندانیان شده است

فرار زندانیان از ترس کرونا

داخلی
​​​​​​​این روزها همه از کرونا فراری و به‌دنبال راهی برای نجات از آن هستند؛ حتی زندانیان. خبر شیوع کرونا در کشور کافی بود تا در تعدادی از زندان‌ها آشوب به‌پا شده و حتی تعدادی از زندانیان از ترس ابتلا به این ویروس مرگبار، نقشه فرار از زندان را طراحی کنند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
با تبریک سال نو و سپاس از همراهی و پیام‌های شما حتی در ایام تعطیلات نوروزی و کرونا که تعدادی از آنها در صفحات مجازی منتشر شد، به اطلاع شما همراهان همیشگی روزنامه همشهری و ستون با مردم می‌رساند سیل پیام‌های شما در موضوعات مربوط به ویروس کووید19 و بیماری کرونا به‌خصوص با موضوع قدردانی از کادر درمانی به‌خصوص پزشکان و پرستاران ما را بر آن داشت در قالب یک پیام کلی از سوی همه مخاطبان، سپاس و قدردانی مردم را به اطلاع این قشر فداکار که در صف مقدم مبارزه با کرونا هستند، برسانیم تا بدین وسیله بتوانیم پیام‌هایی با موضوعات دیگر نیز در این ستون به امید گره‌گشایی و توجه مسئولان به مشکلات به چاپ برسانیم.