26
شنبه 9 تیر 1403
شماره 9138
شکوه غدیر 6
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ازدواج درموکب غدیر

ترویج ازدواج و آسان‌سازی زمینه آغاز زندگی مشترک برای جوانانی که در آستانه سن ازدواج هستند، از موضوعاتی است که از سوی بزرگان دینی مورد تأکید قرار گرفته است.
ویژه
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه‌۸ به طراحی برنامه‌ای خاص در مهمانی غدیر اشاره کرد که سبب حضور گسترده شهروندان در غرفه‌های فرهنگی این منطقه شد: «شهرداری منطقه با آماده‌سازی ماکت‌های واقعه غدیر، این عید بزرگ را در مهمانی ۱۰کیلومتری روایتگری کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در سال‌های اخیر به ‌دلیل شیوع پاندمی کرونا، برگزاری مراسم‌‌ غدیر و حضور در آن برای کاهش شیوع بیماری کم رنگ شد و این روز تنها معطوف به یک روز تعطیل یا برگزاری این مراسم‌‌ به شکل خانگی شده بود، می‌گوید: «کرونا سبب شد تا بسیاری از مراسم‌‌های غدیر برای چند سال با محدودیت روبه‌رو شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از بلوغ رویدادهای اجتماعی و فرهنگی پایتخت خبر می‌دهد

مهمانی غدیر، عامل تعمیق فرهنگ دینی

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران معتقد است: در دوره فعلی مدیریت شهری، موضوع برگزاری درست و هدفمند مناسبت‌ها، به‌ویژه مناسبت‌های مذهبی و آیینی به خوبی در حال اجرا ست و سالانه بلوغ و پختگی بیشتری در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شده در این حوزه در حال رقم خوردن است.