02-03
سه شنبه 12 تیر 1403
شماره 9141
سیاسی- دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تا انتخابات

سخنگوی شورای ‌نگهبان اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تماس‌هایی که ازسوی شورای ‌نگهبان با کاندیداها و ستادهایشان برقرار شد، مشخص گردید هیچ‌یک شکایت و اعتراضی به روند برگزاری مرحله نخست انتخابات نداشتند.
ویژه
در پی انفجار ورودی یک تونل در شجاعیه غزه، یک نظامی اسرائیلی کشته و چندین نفر به‌شدت زخمی شدند.
پس از آزادی «محمد ابو سلميه»، مدیر بیمارستان شفا در نوار غزه و 49 فلسطینی دیگر از زندان‌های اسرائیل به دلیل کمبود فضای زندان، اکنون آثار سخت‌ترین شکنجه‌ها روی بدن این اسرا مشخص شده .
راب جانسون، مدیر سابق یکی از بخش‌های وزارت دفاع انگلیس اعلام کرده است که نیروهای مسلح ما قادر به حفاظت از تمامیت ارضی خاک کشورمان نیستند.
دختران آواره فلسطینی در اردوگاه‌های غزه، با وجود منابع محدود و کمبود تجهیزات، در بحبوحه درگیری‌های مداوم و ادامه بمباران رژیم صهیونیستی، ورزش بوکس و مهارت‌های آموزشی‌ای را در این زمینه برای رهاسازی انرژی منفی تمرین می‌کنند.

دوئل برنامه‌ها

جدال اصلی مناظره، بر سر داشتن یا نداشتن برنامه اداره کشور بود
گزارش
شمارش ‌معکوس برای برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درحالی آغاز شده‌است که دوشنبه ‌شب سعید جلیلی و مسعود پزشکیان در نخستین مناظره رو در روی کاندیداها حاضر شدند؛ مناظره‌ای که با محوریت موضوع‌های فرهنگی – سیاسی برگزار شد.
سناریوهای برکناری بایدن

سناریوهای برکناری بایدن

عملکرد فاجعه‌بار بایدن در مناظره، حزب دمکرات را بر آن داشت تا به‌دنبال جایگزین باشد
«همه ما باید نگران سن جو بایدن باشیم. او کیف هسته‌ای‌ای را حمل می‌کند و علاوه بر زوال عقل، آشکارا با مشکلات جسمی مواجه است.
خبر خوش برای مردم سیستان‌وبلوچستان
دولت سیزدهم گام‌های بلندی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم سیستان‌وبلوچستان برداشته‌است.
PDF سیاسی- دیپلماتیک
کوتاه سیاسی- دیپلماتیک
هشتگ
امیر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده‌کل ارتش درباره اهمیت تعامل دولت با نیروهای‌مسلح، گفت: حوزه دفاعی از ارکان مهم کشور است.