17
شنبه 21 اردیبهشت 1398
شماره 7659
سلامت
23023651
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مجوز استفاده از نشان سازمان برای تبلیغ هیچ‌یک از محصولات سلامت‌محور در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان صادر نشده است.
سلامت
پرهیز از مصرف غذاهای تند، سرخ ‌کرده و چرب در وعده سحر و کاهش فعالیت فیزیکی و ورزش، به‌خصوص در ساعات گرم روز، از توصیه‌هایی است که به کاهش تشنگی در طول روزه‌داری کمک می‌کند.
بایدها و نبایدهای زندگی، ریشه در کدام بخش روان انسان دارند

وجدان بیدار یا وجدان خاموش؛ مسئله کدام است؟

گزارش
روان انسان یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های بدن است و ناشناخته‌های زیادی دارد و معمولا هر موضوعی که با روان انسان مرتبط باشد از ساختارهای تو در تویی شکل گرفته است که اتفاقا بر رفتار و عملکرد انسان در زندگی بیشترین اثر را دارد، در واقع روان انسان است که خط سیر زندگی او را در زندگی و واکنش‌اش نسبت به اتفاقات و حوادث مختلف تعیین می‌کند.

۴۰ تا ۵۰ درصد مردم از بیماری فشار خون خود اطلاعی ندارند

20درصد مردم دنیا دارای فشار خون هستند که نسبت به آن آگاهی و اطلاع ندارند.
در تأمین دارو مشکلی نداریم
هر داروی تولید داخل که وارد بازار دارویی می‌شود و تأییدیه وزارت بهداشت را دارد، از تمامی استانداردهای لازم برخوردار بوده و کیفیت و اثربخشی لازم را داراست.
PDF سلامت
کوتاه سلامت
افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، اختلالات رفتاری، پرخاشگری و... مجموعه‌ای از رفتارهایی هستند که زندگی افراد را در ابعاد جسمی و روحی تحت‌تأثیر قرار می‌دهند که یکی از آنها بروز مشکلات جنسی است؛ چالش‌هایی که معمولا هم افراد برای حل آنها به پزشکان متخصص مراجعه نمی‌کنند و حتی زندگی‌شان با مخاطراتی همچون طلاق و طردشدگی اجتماعی روبه‌رو می‌شود.