04-05
جمعه 10 آذر 1402
شماره 8958
همشهری جمعه 4-5
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرعت‌بخشی در اجرای پروژه

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید: این پروژه سال۱۴۰۰ با پیشرفت فیزیکی ۳۰درصد تحویل دولت سیزدهم شد که با هدف بالابردن کیفیت زندگی مردم تکمیل این پروژه سرعت گرفت.
ویژه
همزمان با بهره‌برداری از ایستگاه متروی شهر پرند، کلید بیش از ۴هزار واحد مسکن مهر این شهر نیز پنجشنبه ۹ آذرماه با حضور رئیس‌جمهور تحویل متقاضیان ‌شد و 12سال چشم‌انتظاری به پایان رسید و پرونده مسکن مهر پرند بسته شد.
تأمین ادوات و تکمیل روسازی خط برگشت فاز سوم پروژه در کمتر از 7‌ماه تست سرد

متروی پرند؛ پایان ۱۸ سال انتظار

تقدیر رئیس‌جمهوری از شهرداری تهران برای توسعه مترو
گزارش
تا دیروز اگر کلمه «پرند» را جست‌وجو می‌کردید، نام شهری در رباط کریم، جنوب‌غرب استان تهران برایتان می‌آمد که ازجمله شهرهای اقماری تهران است و مسئولان باید برای بهبود امکانات آن تلاش کنند،
پروژه‌ای به ارزش 6هزار میلیارد تومان

پروژه‌ای به ارزش 6هزار میلیارد تومان

پس از انجام موفقیت‌آمیز تست سرد این خط که تیرماه سال گذشته صورت‌گرفت، مسئولان و دست‌اندرکاران امر، پیگیری‌های بیشتر را جهت تامین منابع ملی لازم برای تکمیل پروژه در اولویت قرار دادند.
تکمیل متروی پرند حاصل کار جهادی است
سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی: تکمیل پروژه متروی پرند بعد از ۱۸سال آن هم در مدت زمان یک سال، با یک کار جهادی مشترک محقق شد.
PDF همشهری جمعه 4-5
کوتاه همشهری جمعه 4-5
اجرای خط انتقال برق پست HVS و کابل‌های برق‌رسانی 80کیلومتر در قالب تجهیزات تأمین توان
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران: اتصال متروی تهران به پرند قطعا گشایش خوبی برای مردم و رفت‌وآمدشان به تهران است.
محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور: شهر جدید پرند جمعیت‌پذیری بسیار بالایی دارد اما دسترسی مردم به شهر تهران مشکل است.