02
جمعه 7 مهر 1402
شماره 8896
همشهری جمعه 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خدمات رایگان حمل‌ونقل به افراد کم‌توان و ناتوان در پایتخت ارائه می‌شود.
تمام پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی کشور تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
ورزشکاران کشورمان در پنجمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو در رشته‌های مختلف بازی‌های آسیایی به میدان رفتند که حاصل تلاش آنها کسب 2 نشان طلا، 4نقره و یک برنز بود و به لطف مدال‌های کسب شده در این روز، ایران به رده نهم صعود کرد.
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح روز گذشته با صدور پیامی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تاکید کردند: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ ما و نسل‌های پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است.

5 خبر خوش از حوزه سلامت

از تولید داروی سکته مغزی تا ساخت واکسن‌های ضروری کودکان
گزارش
قطار پیشرفت‌ نظام سلامت کشورمان با سرعت در حال حرکت است و در روزهای گذشته نیز خبرهای خوبی از دستاوردهای پزشکان و متخصصان در حوزه تولید دارو و درمان بیماران مخابره شده است.
قفل 10 ساله باز شد

قفل 10 ساله باز شد

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس
روز گذشته ۱۰هزار واحد مسکونی در پردیس به متقاضیان تحویل شد و افرادی که سال‌ها منتظر تحویل خانه‌هایشان بودند حالا سقفی برای خود دارند،
اهمیت آفریقا برای ایران کمتر از بریکس نیست
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی: برای ما اهمیت آفریقا، به‌ویژه کشور آفریقای‌جنوبی کمتر از بریکس نیست، همانگونه که یکی از اهداف بریکس نیز ایجاد هماهنگی برای استفاده از این فرصت‌هاست.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه: دشمن با دروغ و جنجال می‌خواهد ما را شکست دهد اما ما با صداقت و حریت با او مبارزه می‌کنیم و پیروزی از آن حقیقت است.