17
دو شنبه 1 مرداد 1403
شماره 9158
فرهنگ شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساخت 1911مدرسه در یک سال توسط خیرین مدرسه‌ساز

داده‌نما
مدرسه‌سازی‌ در ایران از آن اتفاقات مهمی است که نیکوکاران و خیرین پا به پای دولت و در برخی ادوار حتی بیشتر از دولت‌ها برای آن هزینه کرده‌اند تا پرچم علم و دانش در ایران سرافراز بماند.
ویژه
رئیس قرارگاه مرکزی اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اعلام ثبت‌نام‌ ۵۲۸۱ موکب ایرانی برای اربعین امسال گفت: یکی از درخواست‌های موکب‌داران مبنی بر دریافت‌ «شناسه حقوقی» را برآورده کردیم.
سینا کلهر، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از سامانه صدور مجوز فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان گفت: باتوجه به اتفاقی که افتاده و شورای‌عالی جوانان به شورای‌عالی جوانان و نوجوانان تبدیل شده است، بازه سنی نوجوانی را نیز باید به‌طور جدی در دستور کار قرار دهیم.
حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم حسینی ابهری، رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق: اکنون دفاتر سنتی ازدواج و طلاق جمع شده و ثبت وقایع ازدواج و طلاق الکترونیکی شده است.

ایران سال 1430 پیر می‌شود

كشور براي ورود به دوره سالمندي چقدر آماده است و دولت‌ها بايد براي عبور از اين دوران چه كنند؟
گزارش
همانقدر که موی دهه شصتی‌های پرجمعیت ایرانی در حال سفیدشدن است و کم کم چروک‌های عمیق بر صورتشان می‌نشیند، همانقدر هم موی سر ایران در حال سفیدشدن است و در سال 1430گرد پیری موهای این کشور را سفید می‌کند.