03
شنبه 25 آذر 1402
شماره 8973
فرهنگ شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اثر تربیتی بزرگداشت شهدا بر نسل جدید

«سلام بر شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه افلاکیان فداکارانی که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه شهادتشان کشور را با رایحه معنویت و جهاد، معطر می‌سازند و پرچم افتخار به خون‌های ریخته‌شده در راه اسلام و قرآن را بیش از پیش به اهتزاز درمی‌آورند.»
ویژه
شیخ حسین انصاریان، مفسر قرآن کریم و کارشناس مسائل دینی: خداوند ولی انسان مومن است. کسی که زیر چتر ولی‌الله باشد همه‌جانبه از سوی پروردگار حمایت می‌شود.
عکس خبر
سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم با اجرای نمایش بخش‌های مختلفی از وقایع تاریخی منجر به شهادت حضرت فاطمه س به همت هیأت محبین حضرت زینب س قم برپا شده.

دعوا سر سربند یافاطمه س بود

چند روایت از ارادت شهدا به مادرشان حضرت زهراس و عنایت حضرت به شهدا
گزارش
عشق و ارادت شهدا به بانوی دوعالم حضرت فاطمه‌زهرا س برکسی پوشیده نیست و اینکه سربند یازهرا س و یافاطمه س به سر چه‌کسی بسته شود، نقل محفل رزمنده‌ها در 8سال دفاع‌مقدس و حتی بعد از آن بود.

در وصف یاس‌کبود

حضرت فاطمه س یگانه دخت رسول خدا و همسر امام علی ع است که به‌ دلایل صفات حسنه و فضایل اخلاقی که داشت بسیار ستوده شده و به‌عنوان الگویی برجسته در جهان اسلام شناخته می‌شود.
برپایی ۴۴ چایخانه به نام حضرت زهرا س در پایتخت
همزمان با ایام فاطمیه علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، ۴۴چایخانه به نام حضرت زهرا س در میادین و تقاطع‌های اصلی شهر تهران برپا شده است.