05
پنج شنبه 14 دی 1402
شماره 8991
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا سنتکام اعلام کرده یمن عملیات جدیدی را در دریای سرخ انجام داده است. بنا بر اعلام سنتکام، ارتش یمن 2موشک بالستیک ضد‌کشتی در جنوب دریای سرخ شلیک کرده است.
رسانه‌های اسرائیلی صحنه‌هایی از گریه و زاری نظامیان صهیونیست را در جریان نبرد با مقاومت فلسطین در بیت حانون در شمال نوار غزه منتشر کرده‌اند.
جهان‌نما
در گیر و دار افشای اطلاعاتی جدید درباره یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های کیفری آمریکا که گفته می‌شود پای سیاستمداران بسیاری از سراسر جهان به آن باز خواهد شد، کتابی منتشر می‌شود که در آن عنوان می‌گردد، متهم ردیف اول این پرونده یعنی جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی عامل موساد بوده و با استفاده از دختران جوان از سیاستمداران اخاذی می‌کرده است.

ارتش روانی‌ها

آمار و گزارش‌های رسمی از شیوع بیماری‌های روحی و روانی در میان نظامیان صهیونیست حکایت دارد
گزارش
طی 3‌ماه گذشته هر شب راس ساعت20 فردی نظامی با ظاهری شیک و اتوکشیده در تل‌آویو، مرکز رژیم صهیونیستی روبه‌روی دوربین‌های شبکه عبری زبان کان می‌آید و به ‌اصطلاح از دستاوردهای ارتش و نیروهای اشغالگر در غزه سخن می‌گوید.

حمایت مالزی از کشاندن تل‌آویو به دادگاه لاهه

دولت مالزی از شکایت اخیر آفریقای جنوبی از رژیم‌ صهیونیستی در دیوان دادگستری بین‌المللی استقبال و از آن حمایت کرده است.
تراژدی اهالی غزه در چادرهای سرد و تاریک
ساکنان غزه که در پی حملات صهیونیست‎ها به منطقه رفح پناه برده‌اند، به‌دلیل نبود امکانات اولیه در چادرهای سرد به سختی روزگار می‌گذرانند.
X
وقتی در دانشگاه هاروارد دانشجویان علیه جنگ غزه تظاهرات برپا کردند، رئیس دانشگاه به یهودستیزی متهم شد و از وی خواستند استعفا دهد که استعفا نداد.