12
سه شنبه 8 اسفند 1402
شماره 9038
دانستنی ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در جلسه‌ای با حضور علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان وضعیت ارتباطات و پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها را در این استان بررسی کرد.
پلیس فدرال کانادا اعلام کرد که سیستم‌های آنها هدف یک حمله سایبری «هشدار» قرار گرفته است، اما هیچ تأثیری بر عملیات و هیچ تهدید شناخته‌شده‌ای برای ایمنی کانادایی‌ها نداشته است.
صنایع پزشکی
یک شرکت دانش‌بنیان با بررسی و مطالعه چالش‌های حوزه تجهیزات پزشکی در ایران، اقدام به تولید و تعمیرات کوردهای نوری مورد استفاده در جراحی‌های کم‌تهاجمی همچون لاپاراسکوپی، تعمیرات فیبر لیزر، تعمیرات منابع نور سرد هالوژنی، زنونی و... کرده است.

تولید گوشی فنلاندی در ایران به نام ویتنام

انتشار نامه سفارت فنلاند مبنی بر اعتراض به تولید نوکیا در ایران چالش‌برانگیز شده است
گزارش
با انتشار تصویر نامه معترضانه سفارت فنلاند به وزارت صمت مبنی بر تولید گوشی‌های تقلبی منتسب به شرکت نوکیا یک‌بار دیگر توجه رسانه‌ها به این موضوع جلب شد.
کشف اطلاعات جدید درباره کمربند کویپر

کشف اطلاعات جدید درباره کمربند کویپر

فضاپیمای روباتیک نیوهورایزنز یک شگفتانه بزرگ در کمربند کویپر کشف کرده است.
نقل قول/ فلزی که از فضا آمده است
دانشمندان 2 اثر باستانی را کشف کرده‌اند که از فلزی ساخته شده که از زمین نیست. این کشف غیرمعمول 61سال پس از کشف گنجینه‌ای از گنج‌های عصر برنز در شبه جزیره ایبری در یک گودال شن در اسپانیا انجام شد.
PDF دانستنی ها
کوتاه دانستنی ها
اعداد 1 تا 9 را طوري در خانه‌هاي سفيد قرار دهيد كه هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌هاي كوچك 3 در 3 يك‌بار ديده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌ول 9038