04
دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
شماره 9103
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
میعاد صالحی، مدیرعامل راه‌آهن گفت: از ۱۰سال پیش قرارداد برقی‌سازی مسیر تهران - مشهد را داشتیم که انجام نشد و اکنون میزان پیشرفت این پروژه صفر درصد است و درحال حاضر هم در اولویت ما نیست.
رئیس شورای تامین دام کشور در مورد وضعیت بازار گوشت قرمز به همشهري می‌گوید: ما همیشه در چنین فصل‌‌هایی یعنی در ماه‌هایی از بهار و تابستان عرضه گسترده دام را داریم در حالی که از طرفی کاهش تقاضا هم داریم.
تولید
واردات لوازم خانگی از سال1397 ممنوع شد. ثمره این ممنوعیت آن بود که تعداد برندهای لوازم خانگی ایرانی در بازار افزایش یافت و امروز بیش از هزار واحد صنعتی تولید لوازم خانگی در کشور در حال فعالیت هستند که از بین آنها حدود 600واحد سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی را در اختیار دارند.

مادران سوار خودرو می‌شوند؟

طرح ثبت‌نام ‌ مادران برای دریافت حواله خودرو، با چالش‌هایی روبه‌رو شده است
گزارش
ماجرای اختصاص خودرو به مادران در قالب مصوبات مجلس با چالش‌هایی همراه شده و آمار‌ها نشان می‌دهد که از یک طرف خودروسازان نمی‌توانند به تعهداتشان به خوبی عمل کنند و از طرف دیگر بخشی از مادران موفق به دریافت خودرو نشده‌اند.
یک سد با 2 رئیس‌جمهور

یک سد با 2 رئیس‌جمهور

سد « قیزقلعه‌سی» به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه مرزی ایران و آذربایجان روز گذشته با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان به بهره‌برداری رسید.
رکورد جدید بیت کوین بعد از 3هفته
بیت کوین به‌عنوان پرچم‌دار بازار رمزارزها برای نخستین بار در 3هفته اخیر توانست به بالای ۶۷هزار دلار صعود کند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
مرکز آمار اعلام کرد که تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی نسبت به سال قبل تورم سالانه به ۵۱.۵ درصد رسیده که در مقایسه با سال قبل ۳۰درصد کاهش داشته‌ است.