06
دو شنبه 3 مهر 1402
شماره 8892
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: شرکت سوخت گستر زاگرس، یکی از شرکت‌های مشمول واگذاری در سال 1402است که با همکاری وزارت صمت، سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی‌، به‌عنوان نخستین شرکت پروژه سهامی عام در بورس حضور خواهد یافت.‌
وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید و عرضه مسکن و همچنین تولید و عرضه گسترده زمین از هفته آینده در کشور آغاز خواهد شد و خانه‌های خالی فراوانی در شهرهای جدید وجود دارند که در بازار عرضه خواهند شد.
چهره روز
احمدرضا دستغیب، رئیس دیوان محاسبات می‌گوید: تاکنون ۲۰۰هزار میلیارد تومان از منابع بودجه دولت در ۴۳هزار حساب فرعی دستگاه‌ها رسوب کرده است.

سوددهی کدام بازار بیشتر بود؟

گزارش
آمار‌ها نشان می‌دهند‌ اغلب بازارها در نیمه نخست سال در رکود بوده‌اند و عملا سفته‌بازی در بازارهای دارایی دیگر به‌صرفه نبوده است. با این حال بازار سهام با وجود نزول‌هایی که از 17اردیبهشت به بعد داشته به‌طور میانگین 8.2درصد بازده در نیمه نخست سال نصیب سهامداران کرده است.

4500واحد نیمه‌تعطیل احیا شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تکمیل‌کننده طرح‌های عمرانی سال‌های گذشته و واحدهای اقتصادی نیمه‌کاره و راکد است.
اخطار قرمز به بدمصرف‌ها
معاون شرکت آب و فاضلاب با اعلام اینکه سالانه ۳۰۰کیلومتر از شبکه‌های فرسوده توزیع آب تعویض می‌شوند، گفت: تلاش می‌شود مشترکانی که پرمصرف و بدمصرف هستند با استفاده از اقدام‌های قانونی و تعرفه‌ای به آنها توصیه کنیم تا آب کمتری مصرف کنند .