18-19
یکشنبه 13 آذر 1401
شماره 8655
ورزش 2 و 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مرحله گروهی جام‌جهانی به پایان رسید و از دیروز عصر مرحله حذفی آغاز شد.
تونی کروس در واکنش به حذف تیم ملی آلمان: «من بچه‌ها را می‌شناسم و تا سال گذشته با آن‌ها بازی می‌کردم. 4‌سال پیش هم حذف از مرحله گروهی را تجربه کردم و می‌توانم با آن‌ها همدردی کنم.
خرافات و بازی با اعداد یکی از سرگرمی‌های جام‌جهانی است.
منهای جام جهانی
محمد محبی قبل از شروع فصل یکی از خریدهای پرسروصدای استقلال بود. از همان شروع فصل نقل‌وانتقالات خبرهای مختلفی درخصوص پیوستن این بازیکن به استقلال مطرح شد.

به استقبال دیدار جذاب

اگر بازی‌های امروز شگفتی نداشته باشد و فرانسه و انگلیس حذف نشوند باید منتظر بازی جذاب این دوتیم در یک‌چهارم نهایی باشیم
امروز فرانسه و لهستان و همچنین انگلیس و سنگال 2دیدار دیگر از مرحله یک‌هشتم پایانی جام‌جهانی را برگزار می‌کنند.
انتقام غیرمستقیم!

انتقام غیرمستقیم!

آنچه در دیدارهای پایانی گروه هشتم جام‌جهانی اتفاق افتاد، نهایت جذابیت بود؛ 2بازی بسیار نزدیک با 2نتیجه غیرقابل پیش‌بینی که سروصدای زیادی در دنیای فوتبال به پا کرد.
نکته بازی/ یک چیزی هم بدهکار می‌شدیم
دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب، گویا قرار بر این بوده است که کارلوس کی‌روش بدون حضور در یک نشست خبری و پاسخگویی در مورد عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی تهران را ترک کند.
با دومین حذف پیاپی آلمان در مرحله گروهی به‌دست حریفان آسیایی، هواداران و کارشناسان فوتبال در این کشور امید چندانی به آینده ندارند.
PDF ورزش 2 و 3
کوتاه ورزش 2 و 3
پس از جدایی قربان بردیف از باشگاه تراکتور، مدیران این باشگاه هفته گذشته اعلام کردند به‌زودی سرمربی جدید معرفی خواهد شد اما با گذشت بیش از یک هفته از این اتفاق، هنوز مذاکره تراکتوری‌ها با گزینه‌های مدنظر به نتیجه نرسیده است.