11
شنبه 26 آذر 1401
شماره 8666
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اشتغال زایی با «کهکشان تعاون» در سیستان و بلوچستان

تعاونی
مدیرکل توسعه تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرایی شدن طرح «کهکشان تعاون» در سیستان و بلوچستان خبر داد.
ویژه
مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: از 1697روستای بالای ۲۰خانوار استان فارس که افق طرح هادی آنها به اتمام رسیده، تا‌کنون در ۷۵۲روستا معادل ۴۴درصد، طرح‌های هادی بازنگری شده و این در حالی است که متوسط بازنگری طرح‌های هادی در کشور کمتر از این شاخص است.
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۶۷پروژه با اعتبار ۳۲هزارو۴۰۰میلیارد ریال در بندرهای استان بوشهر در دست مطالعه و اجراست.
عکس‌خبر
بازار قلعه محمود یکی از بازار‌های سرپوشیده کرمان است که قدمت آن به دوره قاجار بازمی‌گردد که به‌عنوان قدیمی‌ترین بازار کرمان شهرت دارد و دارای حمام، آب‌انبار، تکیه و مسجد است.

اینجا برق هسته ای تولید می‌کنند

با راه‌اندازی نیروگاه ۳۰۰مگاواتی برق هسته‌ای ‌«کارون»، خوزستان پس از بوشهر دومین استان در تولید برق هسته‌ای کشور خواهد شد
انرژی
براساس آمار دفتر مطالعات پایه منابع آب از ابتدای سال آبی جاری -1مهر 1401 تا 18آذر-، ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور 36.8میلی‌متر بود که نسبت ‌به میانگین بلندمدت -۴۸.۸میلی‌متر- ۲۴درصد کاهش یافته است.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه در قالب 2305روستا در حال اجراست و عملیات گازرسانی به همه روستاها تا پایان سال آینده انجام می‌شود.