05
چهار شنبه 16 آذر 1401
شماره 8658
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اعزام ۱۰هزار پزشک به مناطق محروم

میزخبر
بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت روز گذشته برای پاسخ به سؤالات نمایندگان به مجلس رفت.
ویژه
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفت‌وگویی درخصوص فراخوان به‌روزرسانی اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع و جزئیات آن اظهار کرد: «تمام متقاضیانی که در سال‌های 86 و قبل از آن مبادرت به نام‌نویسی فیش حج تمتع کرده و در سال‌های پس از آن اطلاعات شخصی‌شان شامل شماره تلفن، آدرس، شماره موبایل و... تغییر کرده است، باید برای به‌روزرسانی اطلاعات خود به سامانه رزرو Reserve.haj.ir مراجعه کنند.»
برنامه‌های مکمل‌یاری وزارت بهداشت برای گروه‌های سنی مختلف اجرا می‌شود. تأکید ویژه ما خانم‌های باردار به ‌ویژه خانم‌های باردار ساکن مناطق محروم، برای دریافت قرص آهن و اسیدفولیک است.
«کودکان هرگز نباید صبحانه نخورده به مدرسه بروند و در این بین سال اول مقطع دبستانی از اهمیت بیشتری نسبت به سایر دوره‌ها برخوردار است.»

8مدرسه استثنایی به بهره‌برداری رسید

اجرای پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» با مشارکت بیش از 116هزار نفر از مردم خیّر
گزارش
همزمان با گرامیداشت هفته معلولان، بهره‌برداری از 8مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی در قالب پویش ملی «صحن حرم، مدرسه‌ام» به‌صورت متمرکز آغاز شد.

داروهای هندی و پاکستانی فضای مجازی را نخرید

«داروهایی که از طریق مبادی غیرمجاز عرضه می‌شوند، ممکن است تقلبی باشند و حتی برچسبی که روی آن وجود دارد، مربوط به دارو نباشد.»
اسکان مردانِ در معرض خشونت خانگی، در سامان سراها
«اسکان مردانِ در معرض خشونت خانگی در سامان‌سراهای بهزیستی انجام می‌شود، اما با توجه به اینکه بیشترین افراد خشونت دیده در خشونت‌های خانگی زنان هستند، بیشترین توجه ما به این افراد است. »
PDF اجتماعی
کوتاه اجتماعی
140 هزار دانش‌آموز استثنایی سال گذشته در 7 گروه نابینا، ناشنوا، جسمی حرکتی، کم‌توان ذهنی، اتیسم و مشکلات ذهنی یادگیری داریم.