13
شنبه 4 مرداد 1399
شماره 7996
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تعیین حدود قیمتی لبنیات کم مصرف

با وجود مجوز ارائه‌شده کارگروه تنظیم بازار برای افزایش رسمی قیمت 10 قلم محصول لبنی پرمصرف، هنوزنرخ سایر فراورده‌های کم‌مصرف، طعم‌دار یا لوکس خارج از شمول قیمت‌گذاری دولتی توسط کارخانه‌های لبنی تعیین نشده و اینگونه محصولات با نرخ‌های متفاوتی به دست مردم می‌رسد.
ویژه
سیرصعودی نرخ ارز و افزایش رسمی قیمت مصوب برخی خودروهای داخلی توسط شرکت‌های خودروسازی موجب بالاگرفتن تب گرانی در بازار خودروهای پرتیراژ و وارداتی شده است.
افزایش نرخ ارز و قیمت دو برابری دام زنده در عراق نسبت به بازار داخلی موجب به صرفه‌بودن قاچاق دام زنده و افزایش قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار داخلی شده است.

داخلی‌ها می‌توانند بازار نوشت‌افزار را تامین کنند؟

تولیدکنندگان نوشت‌افزار تاکید دارند که واردات اقلام دارای تولید داخلی باید ممنوع شود این در حالی است که به عقیده برخی کارشناسان میزان تولید داخلی جوابگوی نیاز بازار نیست
2‌ماه آخر تابستان، فصل خرید نوشت‌افزار است و کم‌کم مغازه‌های لوازم‌التحریر شلوغ می‌شود.
ناکارآمدی تسهیلات 160 میلیون تومانی خرید مسکن

ناکارآمدی تسهیلات 160 میلیون تومانی خرید مسکن

با وجود اجرای طرح‌های نظارتی دولت و افزایش سقف تسهیلات برای ساماندهی بازار اجاره‌بها و مسکن، نرخ‌های پیشنهادی برای خرید و رهن و اجاره واحدهای مسکونی خارج از توان مالی و درآمد بسیاری از خانوارهای ساکن کلانشهر تهران است.
مرکز خرید پاسارگاد
این روزها مسئولان بهداشتی کشور توصیه به در خانه ماندن می‌کنند تا بحران دوباره اوج گرفته کرونا فروکش کند و این توصیه را به‌ویژه برای بازارها و مراکز خرید باید بسیار جدی گرفت.
PDF بازار
کوتاه بازار
استفاده از انواع چیلر با مصارف مختلف صنعتی و مسکونی، رویه‌ای است که طی چند دهه گذشته برای تامین برودت و گرمایش اماکن مسکونی، صنعتی و تجاری و اداری سیر صعودی به‌خود گرفته است.