14
دو شنبه 22 مهر 1398
شماره 7784
بازار
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
افزایش چند برابری قیمت میوه، از مراکز عمده عرضه گرفته‌تا مغازه‌های خرده‌فرشی‌ سطح شهر، از جمله گلایه‌های مردم است.
مشکلات تامین ارز و واردات و سهم ناچیز تولید‌کنندگان داخلی از بازار دوربین عکاسی و تجهیزات و لوازم جانبی آن موجب تشدید رکود، کاهش عرضه و افت تقاضا در بازار شده است.
نوسان نرخ ارز و مشکلات تامین و واردات انواع لوازم صوتی و تصویری خودرو زمینه افزایش چند برابری قیمت، افت تقاضا و رکود و کسب و کار فعالان صنفی را فراهم کرده است.
کاهش قدرت خرید مشتریان و انتظار آنها برای واقعی شدن و بازگشت قیمت خودروهای داخلی به قیمت‌های بهمن سال گذشته موجب تشدید رکود، افت شدید معاملات و بی‌مشتری شدن خودرو در بازار شده است.
مبنای نرخ عمده‌فروشی عرضه میوه در میدان مرکزی میوه‌و‌تره‌بار به مغازه‌داران، سقف قیمت تعیین شده برای میوه ممتاز است تا از فاکتور‌سازی‌ فروشندگان جلوگیری شود

خزان عمده‌فروشی و بهار گران‌فروشان میوه

با وجود افت شدید قیمت عمده‌فروشی میوه‌و‌تره‌بار، قیمت‌ این اقلام در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تا سه‌برابر افزایش می‌یابد
​​​​​​​  اگر گذرتان به میدان مرکزی میوه‌و‌تره‌بار تهران افتاده باشد با مشاهده کیفیت و قیمت انواع میوه، مرکبات و سبزی و صیفی، متوجه اختلاف فاحش قیمت‌ها از این مرکز عمده‌فروشی تا مغازه‌های سطح شهر تهران می‌شوید.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر قصد سفر به کربلا در ایام اربعین را دارید، می‌توانید با خرید شخصی بیمه‌نامه‌ اربعین یا ثبت‌نام در سامانه سماح از خدمات ویژه بیمه زوار اربعین بهره‌مند شوید.
با سردترشدن هوا و ضرورت تغییر پوشش خانوارها مطابق با فصول سرد سال، بازار خرید انواع پوشاک زمستانی و پاییزه مانند کاپشن نیز داغ‌تر شده است،