3
چهار شنبه 2 اسفند 1396
شماره 7327
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نیروگاه زباله‌سوز شهرداری تهران تاکنون بیش از 30هزار مگاوات برق تولید کرده و قرار است فاز دوم نیروگاه زباله‌سوز با ظرفیت 3200تن با همکاری مشاوران بین‌المللی احداث ‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست بررسی طرح تونل ریلی البرز، گفت: اجرای این تونل می‌تواند زمان سفر تهران به شمال را تا نیم ساعت کاهش دهد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه همه 240 خطوط اتوبوسرانی نیازمند نوسازی است، گفت: فکر می کنم افزایش180 میلیارد تومانی بودجه حمل و‌نقل روی نوسازی ناوگان تاثیرگذار باشد.
خبر کوتاه
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران روز دوشنبه در نشست خبری خود به تشریح جزئیاتی از بودجه سال آینده شهرداری پرداخت.

بودجه برقی کردن موتور‌های تهران زیر یک‌درصد

برای اینکه همه موتور سیکلت‌های تهران برقی شوند، به بیش از 4هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است
شهر
در سال97 مطابق آنچه در لایحه پیشنهادی شهرداری تهران آمده و در شورای شهر تصویب شد، قرار است یک‌دهم درصد موتورسیکلت‌های بنزینی تهران برای تبدیل شدن به موتورسیکلت برقی یارانه بگیرند.
امضای تفاهمنامه همکاری شهری میان تهران و ورشو

امضای تفاهمنامه همکاری شهری میان تهران و ورشو

شهردار تهران به پایتخت لهستان برای دیدار با شهردار ورشو و مقام‌های دولتی این کشور سفر کرده است.
اجرای طرح جدید ترافیک قطعی است
باوجود اینکه در بعضی رسانه‌ها عنوان شده بود فرمانداری تهران با اجرای طرح جدید ترافیک تهران مخالفت کرده است، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران، گفت: مشکلات را ظرف ۱۰روز حل کرده و از سال آینده طرح اجرایی می‌شود.
خبر کوتاه
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از نظارت مستمر بر محصولات میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

بررسی مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست در پروژه‌های عمرانی شهر تهران

سلامت
نشست تخصصی مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست HSE در پروژه‌های عمرانی و شهری، با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار خواهد شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
رئیس مرکز محیط‌زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه در باغ پرندگان تهران امکان ارتباط پرندگان با پرندگان بیرون از این باغ وجود ندارد، گفت: قطعا مراقبت‌های ویژه‌ای برای جلوگیری از انتقال آنفلوآنزای پرندگان در این مجموعه درنظر گرفته خواهد شد.
سیدکمال‌الدین شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه دولت برای بازآفرینی شهری ۲۳۰ هزار میلیارد تومان درنظر گرفته است، به فارس گفت: برای سرعت دادن به بازسازی بافت‌های فرسوده مالکان خرد به مشارکت در ساخت تشویق شوند.