2
شنبه 14 دی 1398
شماره 7848
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اشتباه محاسباتی ترامپ

فضای رسانه‌ای و تحلیلی کشور هنوز جزئیاتی از اینکه چرا آمریکا و دولت ترامپ تصمیم به اقدامی تا این اندازه نابخردانه و نسنجیده، یعنی ترور فرمانده سپاه قدس ایران در 13دی‌ماه سال98 گرفت، ندارد.
ویژه
شهردار تهران در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: شهادت مجاهد نستوه، سردار دل‌ها، پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی عزیز، دل امت اسلام، مردم بزرگوار ایران و عموم رزمندگان و مجاهدین اسلام را عمیقا اندوهگین کرد و نشان داد امروز جنایتکاران عالم برای دستیابی به مقاصد پلید خود پس از برقراری تحریم‌های بی‌رحمانه، از هر ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و فرزندان این مرز و بوم بهره خواهند برد.
رئیس شورای شهر تهران در پیامی ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: ترور ناجوانمردانه سردار سرفراز سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، ایران را آکنده از اندوه و خشم کرد.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران، فرمانده شجاع سپاه قدس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، به‌دست آمریکای متجاوز و جنایت‌پیشه، تأکید کرد: بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.

انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفتند و با تأکید بر اینکه انتقام سختی در انتظار جنایتکاران این حادثه خواهد بود، خاطرنشان کردند: خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت. ‌
تسلیت ظریف به رهبری و مردم

تسلیت ظریف به رهبری و مردم

وزیر امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیرو‌های مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس شد
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس شد
در پی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
در پی اعلام خبر شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی نمازگزاران در شهرهای مختلف کشور پس از پایان نمازجمعه، با برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در ترور فرمانده سپاه قدس، بر «انتقام سخت» تأکید کردند و یاد و خاطرۀ سردار سلیمانی را گرامی داشتند.
PDF ایران
کوتاه ایران
شورای‌عالی امنیت ملی درپی شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد: «جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبه‌رو خواهند شد.»
علی لاریجانی، رئیس مجلس در پیامی تأکید کرد: رژیم خبیث آمریکا بداند این ملت، هرگز از خون فرزندان قهرمان خویش نخواهد گذشت.
حجت‌الاسلام آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم است، شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصرعج، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تسلیت گفت.