2
یکشنبه 18 فروردین 1398
شماره 7631
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روابط ایران و عراق فراتر از 2 کشور همسایه است

رهبری
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز گذشته در دیدار عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق و هیأت همراه، با اشاره به آمیختگی اعتقادی، فرهنگی و تاریخی 2 ملت ایران و عراق تأکید کردند
ویژه
صادق زیباکلام در اظهاراتی درباره خود گفته «می‌گویند زیباکلام سوپاپ اطمینان است یا شنیده‌ام که برخی می‌گویند مزدور نظام است
معاون اول رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت جدید آستان قدس رضوی انتصاب وی در سمت جدید را تبریک گفت.
ایران یکی از محورهای نشست گروه 7 در شهر بیاریتز فرانسه بود. دفتر وزارت خارجه آلمان این خبر را در حساب توییتر خود به نقل از هایکو ماس وزیر خارجه این کشور اعلام کرد
رهبری
به مناسبت مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفیص و سالروز جمهوری اسلامی ایران دوازدهم فروردین
خارجه کشورمان در توییتی به اظهارات متناقض مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا درباره ایران واکنش نشان داد.
رئیس مجلس پیش از ظهر دیروز به‌منظور حضور در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

دید و بازدید‌همسایگان

نخست‌وزیر عراق که در آستانه نوروز میزبان روحانی در بغداد بود بلافاصله بعد از تعطیلات عید به تهران آمد
دولت
کمتر از یک ‌ماه پس از سفر بی‌سابقه حسن روحانی به عراق، دیروز نخست‌وزیر عراق در پاسخ به دعوت رئیس‌جمهور ایران وارد تهران شد.
عکس خبر
ملاقات مصطفی تاج‌زاده، معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اصلاحات و محمدحسین صفار هرندی، وزیر ارشاد در دولت اول احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر سیدمحمود محتشمی‌پور مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت.
PDF ایران
کوتاه ایران
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره موضوع ادعایی موسوم به «جنبه‌های احتمالی نظامی» برنامه هسته‌ای ایران موسوم به «پی‌ام‌دی» هم اظهارنظر کرد و گفت که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نظر نهایی خود را قبلا در این‌باره اعلام کرده و این پرونده بسته شده است.
معاون اول رئیس‌جمهور در مکالمه تلفنی روز گذشته خود با استانداران خوزستان و لرستان و نیز سرپرست استانداری گلستان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و نحوه امدادرسانی به سیل‌زدگان را مورد بررسی قرار داد.