2
چهار شنبه 11 مهر 1397
شماره 7494
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سازمان بسیج با اشاره به تجمع 700هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه، گفت: ۰۰ 1هزارنفر از بسیجیان تهران و کرج در تهران در استادیوم صدهزار نفری اجتماع خواهند کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه 3وزیر دولت فرانسه درخصوص اتهام دخالت یکی از دیپلمات‌های کشورمان در عملیات خرابکاری در تجمع یک گروهک تروریستی در پاریس اظهار داشت: بار دیگر با رد اتهامات و ادعاهای مطرح شده مراتب اعتراض شدید نسبت به دستگیری دیپلمات ایرانی را اعلام و خواستار آزادی فوری ایشان هستیم.
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات بولتون مبنی بر اینکه ما را جدی بگیرید، گفت: سردار حاجی‌زاده شما را جدی گرفت و در 3مایلی شما موشک پیاده کرد.
گزارش
معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کرد: «همانگونه که امروز نخبگان و فرهیختگان در قالب خیرین مدرسه‌ساز از دارایی خود چشم‌پوشی کرده و آن را در جایی که کشور نیاز دارد هزینه کرده‌اند، در شرایط پیش روی کشور نیز اگر نخبگان، فرهیختگان، شخصیت‌‌های مؤثر، جریانات سیاسی مختلف و همه ملت ایران بر این موضوع تمرکز کنند که باید از این دوره سخت با سربلندی بیرون بیاییم، حتما در کوتاه‌‌ترین زمان می‌توانیم با سرفرازی از این شرایط دشوار بیرون آییم.»
گفت‌وگو با سید‌محمد صدر،‌ عضو ستاد تبلیغات جنگ در دوران دفاع مقدس، درباره شیوه‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن

ما مسئول آرامش روانی مردم هستیم

گفت وگو
«ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم» این جمله را حدود 5‌ ماه است که از بلندپایه‌ترین مقامات کشورمان می‌شنویم اما ستاد مقابله با جنگ اقتصادی کمتر از یک هفته تشکیل شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
محمد جواد ظریف،‌ دیروز در گفت‌وگو با نشریه نیویورکر که بخش‌هایی از آن را ایسنا منتشر کرد در پاسخ به این سؤال که آیا باب مذاکرات با آمریکا هنوز باز است، اظهار داشت:‌ در صورت فراهم بودن شرایط لازم برای مذاکرات من احتمال گفت‌وگو را رد نمی‌کنم.