08
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402
شماره 8771
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آن دو گوش و یک دهان

حرف خوب
دختر سر صبح آمده قبرستان و بلندبلند قصه می‌گوید.
ویژه
درست است که نمایشگاه کتاب برای عده‌ای، جایی است برای گشت و‌گذار و گذراندن یک روز تعطیل در میان کتاب‌ها و غرفه‌های ساندویچ و آبمیوه، اما برای خیلی از آدم‌ها، نمایشگاه کتاب فرصتی است تا کتاب‌هایی را که به راحتی نتوانسته‌اند پیدا کنند یا قیمت بالایی دارند با تخفیف بخرند.
این جعبه شیک و ‌تر و تمیز، بیشتر شبیه یک صندوق پست است، اما در واقع، وسیله‌ای برای نشر دانش و لذت ادبیات است.
عشق مادری، هرگز فروکش نمی‌کند.

اول آخر

همایش 56 سالگی پیکان در تبریز
مادر و دختر شاگرد اول

مادر و دختر شاگرد اول

مادرها و دخترها، گاهی فراتر از روابط مادر و فرزندی، بهترین دوست‌های یکدیگر نیز هستند و مثل 2 رفیق خوب برای هم می‌مانند. گاهی حتی مسئله فراتر از آن است و علاوه بر مادر و فرزندی و رفاقت، 2نفراز بهترین همکلاسی‌های یکدیگر هم هستند.
خلع سلاح، از سر مهربانی
خلع سلاح، از سر مهربانی
برای دهه‌ها، مردم در صربستان، سلاح‌های زیادی را احتمالا برای یک روز مبادا در کنجی و پستویی قایم کرده بودند اما دو حادثه دلخراش در این کشور، چنان قلب مردم را فشرده که هزاران نفر داوطلبانه سلاح‌هایشان را تحویل پلیس داده‌اند.
درست است که از دوران تحصیل مجازی فاصله گرفته‌ایم و دیگر مثل 2 سال گذشته بچه‌ها مجبور نیستند تا در خانه و پای کامپیوتر درس بخوانند، اما وجود اینترنت در مدارس همیشه لازم و ضروری است .
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اگر راننده باشید حتما می‌دانید که خراب‌شدن ماشین یا تصادف در تونل‌های شهری، شرایط متفاوت‌تری از رخ دادن این اتفاقات در خیابان‌های عادی شهر است.
وقتی صحبت از عرقیات و گلاب و عرق بیدمشک و نسترن می‌شود، معمولا نخستین جایی که توی ذهنمان مجسم می‌کنیم، کاشان است.
یه کلید طلایی تو زندگی وجود داره که تا حالا منو از سکته نجات داده!