08
دو شنبه 18 اردیبهشت 1402
شماره 8766
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اکران چشم‌بادامی‌ها در ایران

شنبه همین هفته بود که آیین افتتاح «سومین هفته فیلم چین در ایران» برگزار ‌شد تا در چند روز آینده سالن سینمایی عباس کیارستمی در بنیاد سینمایی فارابی، میزبان فیلم‌های سینمایی چینی باشد.
ویژه
در ادامه خبرهای خوب امروز، یک خبر جالب برایتان داریم که تولید شیشه ضدگلوله ایرانی است.
انتشار تصاویری از یک گاوآهن عظیم در آلمان، دوباره دنیا را متوجه یکی از مؤثرترین اختراعات در ابتدای قرن بیستم در آلمان کرده است.
سائورون شرور، یکی از منفورترین شخصیت‌ها در داستان ارباب حلقه‌ها بود، اما این دلیل نمی‌شود که نامش مورد توجه دانشمندان قرار نگیرد.
چند روز پیش کشف یک تپه ماکارونی پخته شده در جنگلی در نیوجرسی، حسابی در رسانه‌ها خبرساز و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره منشأ آن انجام ‌شد.

اول آخر

امروز روی تقویم یک قرار قدیمی تکرار می‌شود؛ قراری از جنس روز بیماران تالاسمی و یادآوری اینکه در همین سرزمین هزاران نفر باید برای ادامه حیات هر از چند روز سراغ سوغات خونین اهدایی هموطنان بروند، خون تازه به رگ هایشان بریزند و زیستن را تمدید کنند.
سرپاس و پزشک در مسلخ

سرپاس و پزشک در مسلخ

تلویزیون این شب‌ها دست به کاری بی‌‎سابقه زده است و سریالی را دوباره دارد پخش می‌کند که در همه این ٢۴‌سال پس از اولین‌بار که‌ روی آنتن رفت، دیگر هیچ‌گاه به نمایش درنیامده بود و حالا هرشب ساعت‌٢٢ از شبکه یک پیش چشم مخاطبان قرار گرفته است.
بهترین پیتزافروشی اروپا در اسپانیا
بهترین پیتزافروشی اروپا در اسپانیا
به انتخاب ایتالیایی‌ها
پیتزا، یکی از نمادهای ایتالیا در دنیاست و مردم این کشور، چنان روی آن تعصب دارند که هرگونه نوآوری عجیب و غریب در پخت آن را، چیزی در حد خیانت به فرهنگ خودشان می‌دانند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
در ادامه خبرهای خوب امروز، یک خبر جالب برایتان داریم که تولید شیشه ضدگلوله ایرانی است.
خبر خوب دیگرمان، هم مربوط به بر و بچه‌های هلال احمر است و هم آنهایی که در سازمان انتقال خون مشغول به کارند.
این خبر از آن خبرهایی است که حسابی باید قدرش را بدانیم.