16
یکشنبه 24 فروردین 1399
شماره 7914
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرونا و نامه‌نگاری پدر و دختری که هرگز وجود نداشتند

حرف‌های همسایه
اینجا در آرکانزاس هیچ سیاهپوستی را سیاه black صدا نمی‌زنند.
ویژه
نخست‌وزیر ایتالیا از بازگشایی کتابفروشی‌ها و برخی از صنایع دیگر در هفته جاری در این کشور خبر داد.
​​​​​​​نتایج یک پژوهش جدید در آمریکا نشان می‌دهد که سبک زندگی ناسالم در زمان قرنطینه رواج پیدا کرده و ممکن است در آینده نزدیک مشکلات سلامتی بیشتری ظهور پیدا کند.
​​​​​​​کتاب «خون‌خواهی» نوشته الهام فلاح، داستانی‌ است درباره تردید و ترس؛ تاجایی که این ترس و تردید به عشق‌ و نفرت و برادری و میهن و دیانت کشیده می‌شود.
طرح روز
​​​​​​​نیویورک: دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که بعضی از گونه‌های گل مانند ارکیده و گل‌ نخود می‌توانند ۱۰ تا ۴۸ ساعت بعد از آسیب، خود را ترمیم کنند و برای حفظ توانایی تولید مثل، ساقه خود را خم کنند، بپیچانند و جابه‌جا کنند.
​​​​​​​جینان: مردی در چین 3بار پشت سر هم به قرنطینه خانگی محکوم شد.

عکس روز

عکس روز
جریمه پرتاب سیب در چین

جریمه پرتاب سیب در چین

​​​​​​​دونگوان: دختری 11ساله به‌صورت اتفاقی سیبی را برای سگ خانگی‌اش پرتاب کرده بود اما این سیب از طبقه بیست‌و‌چهارم برجی در چین به پایین افتاد و درست به سر نوزادی 3ماهه در پیاده‌رو اصابت کرد.
فارغ‌التحصیلی روباتی در اوضاع کرونا
فارغ‌التحصیلی روباتی در اوضاع کرونا
​​​​​​​توکیو: همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، دانشگاهی در ژاپن مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویانش را به کمک روبات‌هایی که از راه دور کنترل می‌شدند، برگزار کرد.
مهارت
​​​​​​​خوشبختانه حتی با وجود شدت اپیدمی ویروس کرونا، همچنان با پیشگیری می‌توان به سادگی جلوی بروز این ویروس در بدن را گرفت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
شواهد فعلی نشان می‌‌دهند که احتمال انتقال ویروس از روی سطوح نرم مثل پارچه کمتر از انتقال آن از سطوح سختی است که بسیار لمس می‌شوند، مانند دستگیره درها یا دکمه‌های آسانسور.