26
چهار شنبه 15 فروردین 1397
شماره 7351
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حجت‌الاسلام هادی غفاری، روحانی و مبارز انقلابی در گفت‌وگو با سایت نامه‌نیوز درباره احتمال دستگیری محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق گفته است: من معتقدم آقای احمدی‌نژاد با توجه به سوءسابقه‌، سوءرفتار و سوءفکری که دارد، هرگز نخواهد توانست جمعی را دور خودش جمع کند.
ابراهیم فیاض، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه با بیان اینکه ما از جامعه سیاسی به جامعه اجتماعی و اقتصادی تبدیل شدیم، گفت: 4طبقه شکل گرفته که این 4طبقه خودآگاهی طبقاتی هم پیدا کردند.
محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در گفت‌وگویی با ایلنا به دیدارش با اسحاق جهانگیری اشاره کرده و گفته است:
دولت
معاون اول رئیس‌جمهور با برخی وزرا، معاونین رئیس‌جمهور، مدیران و مسئولان کشور دیدار کرد.
امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، صبح دیروز به دعوت رسمی ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه به مسکو سفر کرد.
مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس گفته است: مسائلی مانند حصر انسجام ملی را به خطر می‌اندازد.

سکوت مصلحتی مجمع درباره حضور اقلیت‌ها در شوراهای شهر

نیکنام امروز در جلسه شورای شهر یزد حضور می‌یابد اما این به‌معنای حل معمای حضور اقلیت‌های دینی در شوراهای شهر نیست
شوراها
سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد بازمی‌گردد اما داستان عضویت اقلیت‌های دینی در شوراهای شهر همچنان کلاف سردرگمی است که جایگاه اقلیت‌های دینی در عرصه مدیریتی کشور را تهدید و محدود می‌کند.
گزارش
به فاصله تقریبا یک‌ماه تا زمانی که رئیس‌جمهور آمریکا باید تعلیق تحریم‌ها علیه ایران را مجددا تمدید کند، هشدارها و اخطارهای متعددی به‌ویژه از اروپا درباره خروج احتمالی آمریکا از برجام شنیده می‌شود.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سیدمصطفی هاشمی‌طبا که در مناظرات انتخاباتی سال 96شعر معروف «ما گل‌های خندانیم» از عباس شریفی یمین را دکلمه کرده بود، به خبرآنلاین گفته است قصد داشته با هماهنگی برای حضور نوه‌اش در مناظرات، آن شعر با زبان کودکانه خوانده شود.
پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در تاریخ 13فروردین سال 63منتشر کرد.
نمایندگان پس از 20روز تعطیلی، نوزدهم فروردین نخستین جلسه علنی مجلس در سال 97را برگزار می‌کنند.