12
دو شنبه 7 اسفند 1396
شماره 7331
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جزئیاتی از آخرین جلسه مقامات ایران با عاصمه جهانگیر

نکته روز
کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل دبیر ستاد حقوق بشر که در همان روز مرگ عاصمه جهانگیر، گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران از قرار و مدارهای مقامات قضایی کشورمان برای دیدار با جهانگیر صحبت کرده بود، جزئیاتی از این قرار فاش کرد.
خبرکوتاه
نایب‌رئیس مجلس با اشاره به وقایع اخیر درخصوص دخترانی که در تهران در زمینه حجاب هنجارشکنی می‌کنند گفت: بانوان ما با این افراد همراهی نخواهند کرد.

مجلس معمای‌ حساب‌های ویژه را حل می‌کند

در صورت تأیید نهایی مصوبه ممنوعیت دستگاه‌های دولتی و عمومی از دریافت سود بانکی، مجلس فهرست این دستگاه‌ها را آماده می‌کند
در صورت تأیید مصوبه ممنوعیت دستگاه‌های دولتی و عمومی از دریافت سود بانکی حساب‌هایشان از سوی شورای نگهبان، نمایندگان در قالب طرحی فهرست دستگاه‌ها و سازمان‌های مشمول این مصوبه را تعیین می‌کنند.
مأموریت اصلاح‌طلبان برای صدر و خوئینی‌ها

مأموریت اصلاح‌طلبان برای صدر و خوئینی‌ها

اصلاح‌طلبان، سیدمحمد صدر، مشاور رئیس دولت اصلاحات را برای گفت‌وگو با رهبری برگزیده‌اند. محمد صدر تابستان امسال با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد.
پزشکیان: با سؤال از رئیس‌جمهور مخالفم
پزشکیان: با سؤال از رئیس‌جمهور مخالفم
سؤالاتی که مطرح است را خیلی راحت می‌توانیم در جلسات مجلس و دولت مطرح کنیم تا رئیس‌جمهور حرف‌های خود را مطرح کند ولی به این شکل مطرح کردن نمی‌دانم چقدر به صلاح مملکت است.