• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 14 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99727
+
-

خبرهای کوتاه/شهر

برخورد با 2کیوسک متخلف
سیدعلی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر: 
2 کیوسک متخلف در محدوده منطقه۳ که بهره‌برداران به بهانه ایجاد محل دپوی اجناس اقدام به حفر زیر زمین کرده ‌بودند، به واسطه نظارت‌ها شناسایی و بلافاصله نسبت به پر کردن این فضا اقدام شد. (همشهری)

  صلاحیت مدیران  مناطق بررسی می شود
عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران: 
از آنجا که استعلام وضعیت تخصصی مدیران پیشنهادی مناطق 22گانه ضروری است، دستورالعملی در این خصوص تدوین شده است. براساس دستورالعمل تدوین شده، صلاحیت فنی و شرایط احراز پست‌های مدیریتی مراتب 14 و 15 مناطق در کمیته تخصصی معاونت شهرسازی و معماری بررسی می‌شود. این اقدام به‌منظور انطباق مدارک تحصیلی و سوابق فعالیت مدیران پیشنهادی با پست مورد تصدی صورت می‌گیرد تا از پیشنهاد افراد بدون مدرک تحصیلی و تجربه تخصصی مرتبط با نوع فعالیت مورد تصدی پیشگیری شود. درصورت رعایت نکردن چارچوب‌های اعلام شده، موارد استعلامی با پاسخ منفی این معاونت به مناطق اعاده می‌شود. (همشهری)

  ایجاد نخستین سرای محله جامع در محله گلشن
محمد محمددوست، شهردار منطقه4:
افزایش درآمدها، کاهش هزینه‌ها، مدیریت بحران، شهرسازی و معماری و توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری از اولویت‌های امسال شهرداری تهران است که بدون برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی‌ مناسب تحقق آن امکان‌پذیر نخواهد بود. شناسایی و رفع مشکلات محله‌ها به‌منظور کسب رضایتمندی شهروندان نیازمند تعامل مطلوب شورایاران و شهرداران نواحی است. در همین راستا نخستین پایگاه جامع منطقه 4 تهران در محله گلشن ایجاد می‌شود؛ ایجاد پایگاهی جامع که به‌عنوان پاتوق تمامی نهادهای اجتماعی و مردمی در مقیاس محله مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید