• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 آبان 1398
کد مطلب : 87348
+
-

راسته ‌ گوشی و لوازم موبایل


   راسته بازار موبایل و تجهیزات جانبی واقع در خیابان حافظ،پایین‌تر از خیابان جمهوری، بعد از بازار بورس به‌دلیل وجود پاساژ‌ها و مغازه‌های خرید و فروش موبایل به بورس اصلی این اقلام تبدیل شده‌است .
   همه‌‌چیز از راه‌اندازی پاساژ علاء‌الدین شروع شد؛ چرا که تا پیش از افتتاح این پاساژ شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این محدوده به بزرگ‌ترین راسته بازار خرید‌و‌فروش موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شده و پاساژهای متعدد و مغازه‌های مختلفی در گوشه‌و‌کنار آن احداث شود.
   می‌توان گفت که محدوده پاساژ علاء‌الدین، بازار موبایل ایران و پاساژ چهارسو در خیابان‌های جمهوری و حافظ بزرگ‌ترین بازار خرید‌و‌فروش موبایل و تجهیزات جانبی در ایران است. در این راسته 3بخش اصلی شامل برند‌های معتبر موبایل وجود دارد که بیشتر مغازه‌های آنها در بازار موبایل ایران و پاساژ چهارسو قرار داشته، نمونه‌های مختلف محصولات خود را در معرض دید مشتریان گذاشته‌اند و می‌توانید هر کدام از گوشی‌ها، تبلت‌ها و تجهیزات مورد‌نیاز خود را از نزدیک لمس، با آنها کار کرده و پس از انجام همه آزمایش‌های یک خرید خوب نسبت به این کار اقدام کنید.
   دسته دوم عرضه‌کنندگان گوشی و لوازم جانبی در این راسته بازارمغازه‌های متفرقه‌ای هستند که داخل پاساژها یا کنار خیابان به فروش محصولات جانبی و گوشی‌های موبایل مشغول هستند و دسته سوم، دست فروشانی را شامل می‌شود که موبایل‌های دسته‌دوم را کنار خیابان خرید و فروش می‌کنند.
    این راسته خرید در روزهای عادی از 9صبح تا 9 شب و در روزهای جمعه اکثر مغازه‌ها تا 4و 5بعد‌از‌ظهر باز است و شما می‌توانید علاوه بر نمایندگی‌های برندهای جهانی تلفن همراه، نمایندگی‌‌های دوربین‌های دیجیتال، نوت‌بوک، تمامی ادوات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر، ال‌سی‌دی، سینمای خانگی و دوربین‌های فیلمبرداری را هم پیدا کنید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید